Inlägg från: AochJsMamma |Visa alla inlägg
  • AochJsMamma

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Pinkie skrev 2009-09-04 19:25:54 följande:
    Min yngsta är 14 månader och går. Har precis köpt ett par allvädersstövlar åt honom att ha nu under hösten... Men det blir kanske för otympligt om man ska krypa?
    jag tror det...hade gärn ahaft ett par gore tex skor av ngt slag med rejäl sula...men vikings etc är ju så dyra med tanke på hur kort tid de används innan det är dags för vinterskor
  • AochJsMamma
    Lilaa skrev 2009-09-16 15:53:42 följande:
    jag har inte fått några kuponger. Fler som inte fått
    inte jag heller...känns trist, handlar ju jättemkt på Lindex... Fick inte förra utskicket heller..
  • AochJsMamma

hur är det nu, kan jag beställa en jacka med rabatt på hemsidan och sen byta stl i butik?? Har för mig det, men blir så osäker...fasen vad jag vill ha en rabatt kupong!!!!

• AochJsMamma

Så, nu har jag oxå beställt! Hoppas jag kan byta i butik utan problem bara, har hängt unadn jackan i en stl mindre o vill hellre ha den...

• AochJsMamma
    Pinkie skrev 2009-09-16 21:56:25 följande:
    Jag har bytt i butik utan problem. Sist öppnade jag påsen från onlineshopen, gick och hämtade byxorna i rätt färg och bytte!!  
    låter toppen! Beställde röda Fix jackan till sonen , men i fel stl som sagt,...eller är de små i stl??
  • AochJsMamma
    charmmiss skrev 2009-09-16 22:12:19 följande:
    nej de är ganska rymliga tycker jag.
    då blir det till att byta till 86an..! Nä, nu ska jag sova!!!
  • AochJsMamma

men shit, då vill jag ju avboka min beställning, hur gör jag det?? Kan man det?? La den sent igårkväll! Har ju hängt undan jackan i rätt stl i butik, o tar ju hellre den nu när jag har kupong, skit i facebook liksom..eller hur mkt sparar jag på att ta på nätet..hmm måste räkna!

• AochJsMamma

det blir ju faktiskt en hel del (relativt sett) billigare ändå, trots exp avgift, att köpa på nätet....oj vilket huvudbry!

• AochJsMamma
    maadicken skrev 2009-09-17 10:24:40 följande:
    tackar tackar! då blir det en snabbis in och shoppa mumin långkallingarna om dom fortfarande finns kvar
    visst blir man som ett barn på julafton??
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9