Inlägg från: Xgirl83 |Visa alla inlägg
  • Xgirl83

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Zygot skrev 2009-09-15 12:11:36 följande:
    Första gången jag tittar in här (vilken toppen sida).Hur funkar det med t ex rabattkoden: facebook. Kan man bara säga det i butikskassan? eller är det om man handlar på nätet?
    Det gäller bara på nätet.
  • Xgirl83
    pipsa skrev 2009-09-15 14:07:09 följande:
    kan man få koden tänkte beställa och inte fått min med posten idag
    Annars finns det ju 20% på ett helt köp på nätet just nu. Ange kod facebook.
  • Xgirl83
    Mysaaan skrev 2009-09-16 07:39:51 följande:
    Vad kör ni med för jacka till era små nu i höst?
    WS-fleece oftast, men om det är regnigt så skaljacka och eventuellt fleecejacka under. Lite senare i höst blir det FIX 2-delade jacka.
  • Xgirl83
    Lilaa skrev 2009-09-21 10:15:36 följande:
    Vill passa på att tipsa om name it. de har en massa fina jubuleums priser just nu.
    Tack, det ska jag kolla på!
  • Xgirl83
    Helenapena skrev 2009-09-25 07:52:31 följande:
    God morgon! Ett tips till alla mammor Jag hittar tyvärr inte jeansen jag vill tipsa om på hemsidan så jag kan inte länka till någon bild men hur som helst så har Lindex numera sååååå snygga baggyjeans!!!! Dom är väldigt lik Vero Moda´s Only cover jeans men priset är ju hundra gånger bättre!! Dom sitter supersnyggt och är exakt hur sköna som helst *Tipsar tipsar* Trevlig helg till er alla! Helena
    Åh, de ska jag kolla in! Fast om de är höga i midjan så kanske de inte är nåt för mig heller, men jag ska kolla efter dem.
  • Xgirl83
    AochJsMamma skrev 2009-10-07 07:36:21 följande:
    fin!!Har sett en del jag skulle vilj aha, både till mig och till Alex. så ett 30& på hela köpet vore int efel..var länge sen nu väl?? O närmare jul trir jag ju inte de har det, då brukar de väl inte ha så måna rabatter efetrsom folk handlar ändå i julklappar, till julfester etc..så vågar vi tro att det kommer en sån kring mitten av månaden??
    Jag har för mig att det var i oktober nån sån kupong kom förra året, för jag minns att jag passade på att köpa lite julklappar då även om det kändes lite tidigt.
  • Xgirl83

Tur att det var på HM det var 10% på ett helt köp. Det är bara de som är så snåla... Brukar aldrig utnyttja de rabatterna.

Pixxi: Gud vad knäppt!

• Xgirl83
    tobiq skrev 2009-10-13 15:08:56 följande:
    och tösens vinteroverall är lila med röda dragkedjor så det matchar ju lite åtminstone:)
    Från Me Too möjligtvis? Då har våra döttrar likadana.
  • Xgirl83
    Bobbenn skrev 2009-10-17 11:48:19 följande:
    Det kan inte kombineras nej..
    I butik ska det väl gå, har alltid gått för mig. Men i shop online verkar tyvärr systemet väldigt begränsat i vad det klarar av att hantera.
  • Xgirl83
    star67 skrev 2009-10-17 13:21:20 följande:
    oj vad ska göra med min dotter?? Jag hade köpt en klänning från lindex när det var rea köp 2 bt för 1, jag köpte en bh till min och var på kassan och hon sa till mig att jag får välja något annat och jag tog snabbt en klänning jag tyckte inte att den var jätte fin men hade inte tid att välja så tänkte bytta den sen. men när jag kom hem min dotter älskade klänningen och nu hon vill ha den hela tiden när trots att den är jätte tunn. de hade jätte många men tror inte att de har nu, men jag vill inte att hon ska ha den den är tunn och det är kalt nu. det är en sånt. www.tradera.com/NY-KLANNING-FRAN-LINDEX-STL-9...
    Kan hon inte ha en enfärgad långärmad tröja under då, och så strumpbyxor?
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9