Inlägg från: Lilaa |Visa alla inlägg
  • Lilaa

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

AochJsMamma skrev 2009-09-03 09:44:20 följande:
    ingen som har bild på fjärils leggingsen?Med risk att bli lynchad... är det inte trista pojkkläder just nu? hittar inget fint alls, varken på baby eller pojk..
    Jo lite trista kläder är det men jag tycker en del bamse kläder är fina och så vill jag ha ett par grå velour byxor och det hade kommit en superfin mössa på baby som var vit,blå och röd men det fanns bara upp till storlek 46/48 och min grabb har stort huvud men jag hoppas den ska passa hela vintern.
  • Lilaa
    solstraalen skrev 2009-09-03 09:46:01 följande:
    Jag vill ha tröjan med traktorer på till min grabb, men jag tyckte färgerna var så dystra.. Så det blir nog ingen.Men den vita tröjan med"scarfen å västen" i trycket, den skulle jag vilja ha :)Men i övrigt håller jag, tråkiga kläder nu.Däremot har Kappahl maaaaassa fint nu tycker jag, både til flick å pojk :)
    Åhlens har fått mycket fint på baby avdelningen med. Synd att de skickar så lite rabatter
  • Lilaa

Tror ni jag får byta en grej på Åhlens utan kvitto? det var en present jag inte har användning för?

• Lilaa
    gambia90 skrev 2009-09-04 12:49:25 följande:
    nix
    varför inte? det har jag fått på Lindex, kapphal och hm?
  • Lilaa
    Xgirl83 skrev 2009-09-04 12:54:56 följande:
    Vad är det för något då, är det något där det framgår att det endast kan vara köpt på KappAhl? Jag menar, är det t ex en parfym som säljs i alla möjliga butiker får du ju knappas byta. Men är det ett klädesplagg av ett märke som bara säljs på Åhlens, så kan du ju ha en chans (vet dock inte hur deras policy ser ut).
    det är en haklapp i tyg med alla lappar kvar, har ont om pengar nu så jag tänkte byta till en mössa men jag kanske lägger ut den på tradera istället.
  • Lilaa
    star67 skrev 2009-09-04 13:34:10 följande:
    jag fick sms idag 30% rabatt på valfri vara.
    fick jag med. Ska ner på stan sen
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9