Inlägg från: charmmiss |Visa alla inlägg
  • charmmiss

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

AochJsMamma skrev 2009-09-20 09:37:07 följande:
    Jag fick en lapp igår, när jag hämtade den fiiina röda FIX jackan jag beställt till sonen, som gav 25% på ett helt köp under deras vip-kväll fraämöver, kul! Synd att det inte var en annan Lindex butik bara, denna är inte superkul. Iallafall, tänkte att det kanaske är fler butiker som har såna lappar? Man får dem när man handlar, låg bakom kassan.
    vilken butik var detta
  • charmmiss
    AochJsMamma skrev 2009-10-07 07:36:21 följande:
    fin!!Har sett en del jag skulle vilj aha, både till mig och till Alex. så ett 30& på hela köpet vore int efel..var länge sen nu väl?? O närmare jul trir jag ju inte de har det, då brukar de väl inte ha så måna rabatter efetrsom folk handlar ändå i julklappar, till julfester etc..så vågar vi tro att det kommer en sån kring mitten av månaden??
    tack!
    jag har oxå sett en del som jag vill köpa, men denna gång till mig själv, barnens garderober svämmar över

Jag tycker de brukar bomba en med rabatter runt jul, var det inte ett år de hade 50% på valfri vara, det var ju vid juletiden.
  • charmmiss

rosa tulpan skrev 2009-10-14 17:45:49 följande:

Hej!Är här inne och kikar på ibland. Har hittat en jacka jag vill köpa till mig själv från Lindex. Hoppas hoppas vi får sms och kuponger på posten innan helgen! Tror ni det? Brukar väl komma innan barnbidraget, men det kommer väl först nästa vecka. Gah. Det är ju inte säkert att jackan, som redan är slut på hemsidan, finns kvar efter helgen. I-landsproblem, jag vet...
    har oxå hittat en jacka på lindex som jag vill ha men väntar på bra rabatt, köpte även en kappa därifrån förra veckan.
  • charmmiss
    jessiik skrev 2009-10-14 18:19:39 följande:
    fick hem 25% på ett köp idag i brevlådan, så det är påväg :)
    yes, precis vad jag ville ha, denna gång ska jag bara handla åt mig själv
    Precis som om jag själv tror på det, lillan fyller ett om två veckor och stora tjejen fyller tre om två veckor.
    Har sett en sån fin klänning på flickavdelningen den är silverfärgad med en liten brosch tvekar mellan den klänningen eller denna

www.lindex.com/se/Product/Product.aspx&styleid=6735557&path=3403475;3215210;3232580;3456311;111365

någon som sett båda och kan hjälpa mig i valet
  • charmmiss
    Mitt livs lycka skrev 2009-10-15 13:40:32 följande:
    Någon som vet om t3b2 fungerar med kupongen?? Eller är det FÖR bra för att vara sant?!
    det brukar funka
  • charmmiss
    Madge skrev 2009-10-15 17:53:04 följande:
    Generöst av lindex! 25% på ett helt köp och 20% på valfritt plagg via sms. (undra om t2b2 kläderna kommer ta slut snabbt nu på nätet?)
    undrar om man kan kombinera de två rabatterna, står ju inget om att man inte får göra det,
  • charmmiss
    lilyanna skrev 2009-10-15 19:57:31 följande:
    Även om det inte står något om det på kupongerna så kan man inte kombinera dem i butik, försökte med det själv idag nämligen.
    det var ju synd, men det e nog som vanligt , att det är olika från butik till butik
  • charmmiss
    jannah skrev 2009-10-16 15:51:01 följande:
    Skickade precis iväg en beställning från webshoppen. Utnyttjade både 20% på en vara och 25% på ett helt köp... Kunde kombinera dom! :)Det blev den ljuslila mumin-klänningen från baby-avdelningen (stl. 86), lila velourtunikan och de randiga velourtightsen från Bamse (stl. 92) och en lila & svart-randig mössa.Allt jag köper är lila nu för tiden! Älskar lila! :)
    vilken rabattkod hade du på 20%
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9