Inlägg från: solstraalen |Visa alla inlägg
  • solstraalen

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Ingen som hunnit köpa hello kitty tröjorna på flick å vet hur dom är i strl?

• solstraalen

Min grabb är typ 90cm och vi har 98 på jeansen, dom sitter super! När han är 98 så är dom nog på gränsen till för små, om inte försmå faktist.
    Så jag tror på jeans, men korta i strl.

• solstraalen

Fast lite kul är de med Lindex.
    Köpte ett par mörkblå jeans som hade en stor mjuk mobil hängades i kedja på sig, dom är är jäääääääääättelånga. Har 92, men grabben kan tälta i dom

• solstraalen

Alltså dom sitter perfekt nu, men när han är 98cm kommer han nog inte kunna ha dom =)

Ja lindex kläder måste man alltid pröva för att vara säker.

• solstraalen

Här i Uppsala vad det 0 imorse.. så vinteroverall ( everest och didrikson ) å tunna kläder under.

+10 tycker jag verkligen inte att man har vinteroverall, men man ser de sååå ofta

• solstraalen

Bobben: Typ +2 och då funkar overallen super. Mina kids är, Dottern snart 4år och grabben nästan 2½år.

Regnoverallen hade vi oxå (fleecefodrad) när det var kring +10 ute.

• solstraalen

bobbenn: Haha precis ;) Pluggar distans på en skola i eslöv, förra vintern lät de " vi har fått massa snö!" Så när vi klev av tåget i Eslöv så var de kanske 1-2cm snö.. Hehe de va verkligen massor ;)

• solstraalen

Jag har beställt kläder på rea å sen bytt strl i butik som inte hade rea, men jag fick byta ändå.

• solstraalen

Har lindex lucialinnen?
    Å hur är dom i strl isf?

Kanske vet någon var man köper billig luciakrona till 4åring oxå?

• solstraalen

Det reades röda sportbyxor på flick nyligen. Är det någon som råkar veta att de finns kvar i er butik i 110??
    De var slut i uppsala..

Tvätta mina igår och de blev möööööööööööööörkrött i enkronestorlek runt ringarna där snörningen är i midjan.. Men jag fick INTE byta till lila, utan att betala mellanskillnade.

Tyckte de var konstigt, för så har jag fått göra flera ggr förut i liknande fall i andra affärer-.

Hon förklara att de lila var inte på rea, så därför måste ja lägga till mellanskillnaden isf.. NO WAY sa jag och behöll de förstörda byxorna

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9