För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
Finesse: de kanske har någon annan modell på Lindex som passar bättre. Och är den billigare får du ju nå´t annat oxå. Känns skumt att det bara skiljer 0,5 cm på rygglängden.
Finesse: de kanske har någon annan modell på Lindex som passar bättre. Och är den billigare får du ju nå´t annat oxå. Känns skumt att det bara skiljer 0,5 cm på rygglängden.
På nätet kunde inte jag kombinera 30% på babyplagg och 25% på ett helt köp
Tycker deras sida verkar skum, vissa kombinationer funkar för vissa men inte för andra.
Gjorde beställningen igår. Blev less när jag provade några olika sätt, men inte fick det att fungera.
Vad har man för "överdragsbyxor" till en sån här:
www.tradera.com/Kappa-och-mossa-till-isprinsessan-H-M-stl-80-cl-auktion_100989182
Har inte exakt denna, men den är i princip likadan, jag har inget broderi på ärmarna. Färgen är chokladbrun, med vitt ludd och broderade blommor i mestadels rött och grön, finns även lite vitt och orange i broderiet.
Den är i mockaimitation, jättesöt. Stl. 86
Har kängor i samma färg och med ludd längst upp på skaftet.
Vet inte vad jag ska ta på dottern på benen som passar ihop med kappan.
Angående kappan: Jag menar för att ha ovanpå innekläderna när man ska åka iväg. Bor i Norrland och här har vi redan minusgrader vissa dagar, så det behövs definitivt något mer när man ska åka och handla eller åka på kalas.
Men det känns inte så kul och fint att ta ett par röda överdragsbyxor från Lindex eller ett par jättetjocka brokiga täckbyxor.
Någon med nåt tips?
Har inte hittat fleccebyxor nånstans. Var kan jag hitta det? Bruna kanske vore att föredra, eller rosa är ju jättefint till brunt.
Får kolla när jag åker till stan på onsdag.
Var på Lindex här istan idag och fyndade muminkläder från nya kollektionen på rea
Blev den svarta tunika och den lila tröjan som är lite utsvängd. Och ett par randiga velourleggings.
Jag köper nästa alltid en storlek större på tröjor och koftor än på byxor. Tycker oftast tröjor och speciellt koftor är mindre än byxorna.
Håller med om att Lindex har små skillnader på sina storlekar, känns som dottern kommer att hoppa över en storlek på deras tröjor, tunikor och klänningar.
Tycker det var dåligt att du inte fick byta storlek på dressen. Här i min butik hade det garanterat gått. De är så hjälpsamma och gör allt för kunden. Jag har fått byta reavaror utan kvitto. Fast här i stan har vi bara ett lindex och jag är väl där 1-2 gånger per vecka, så jag är rätt "tjenis" med personalen =D
Däremot Kappahl är jättekinkiga med byten unan kvitto. Idag fick jag inte byta ett par leggings eftersom det tydligen skulle vara en tröja till, men det var det inte när jag köpte dom. Så de får väl hamna på Tradera eller nå´t.
Någon som haft problem med Lindex jeanstights på flickavdelningen?
Dottern har ett par i stl. 92 som jag nu har tvättat för andra gången och bak i rumpan har det rispats upp så det är några vita ränder.
Det borde man väl få reklamera?
Tänkte oxå beställa pyjamas, men jag får inte femina rabatten att funka, så jag funderar på att åka till butiken imorgon och hoppas på att få tag i en.
Koden funkar ända tills jag loggar in, så jag får nog inte använda den några fler gånger. Har använt den 2 gånger och det är tydligen max för mig.