Inlägg från: iAnnaMaria |Visa alla inlägg
  • iAnnaMaria

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Coca cola light skrev 2009-10-27 17:24:19 följande:

Är det någon mer än jag som reagerar på hur smal modellen ser ut som visa den silvriga och rosa klänningen? När man tittar på henne i den silvriga klänningen ser ut helt anorektisk ut. Usch och fy!
    JA hon är smal!!! Jag ser inte likdan ut i den klänningen kan jag lova :P. men den är fin ändå :D
  • iAnnaMaria
    Sommarpresent skrev 2009-10-28 09:11:52 följande:
    Jag antar att de menar hon på Lindex hemsida. Tyckte det skulle vara intressant att höra vad folk som klagar väger... Alldeles för mycket? Eller är det avundsjuka? Skitsamma egentligen. Strunta i hur mdellen ser ut och titta på klänningen istället. Det är väl det som är det intressanta?
    Jag klagar inte.. Jag tycker dte är fint att vara smal... Jag köpte klänningen ändå!
    Jag ser inte ut som den modellen nu efter två barn men tjock är jag inte iaf...
  • iAnnaMaria
    anette 81 skrev 2009-10-29 10:16:31 följande:
    kanske inte blir någon rea på flick o baby
    Måste det ju bli... Konstigt att dom inte fixar det!
  • iAnnaMaria
    Lilaa skrev 2009-11-15 17:21:17 följande:
    Hur fungerar den nya rabatten? det står så här handla för 150 kr och få 50 kr rabatt men kan man handla för mer än 150 kr eller måste det vara den summan exakt?
    Över 150 såklart :)
  • iAnnaMaria
    Pillis1975 skrev 2009-11-17 14:56:20 följande:
    Nej en sådan köper man inte!
    hahaha nej den var väl inge vidare!
  • iAnnaMaria
    Lejån skrev 2009-11-20 06:17:13 följande:
    Jag lyckades bara en gång med 150 kr rabatten. Men en gång är ju bättre än ingen gång. Billigt blev det!
    150 kr rabatt? Är det den köp för 150 och få 50 rabatt?
    Vad är det mer för rabatt? som gör att det blir så billigt?
  • iAnnaMaria
    jannah skrev 2009-11-21 00:04:36 följande:
    Det har ju funkat förut, utan att nån sagt nåt. Men jag håller med om att det är konstigt... Fast samtidigt tycker jag nästan att dom får skylla sig själva. Vill dom att man bara ska kunna använda rabattkoderna en gång så måste dom ju kunna fixa så att koderna "spärras" efter första utnyttjandet... Så har dom ju gjort förut, med andra rabattkoder. Men det vore ju rätt retfullt att "åka dit"...!
    Jag tror nog lindex är nöjda! Dom får ju sålt grejer. Och dom går ändå vinst även om det blir rabatt för oss..
  • iAnnaMaria

Coca cola light skrev 2009-11-25 11:21:44 följande:

Har ni hittat något i årets kalender som är måsten för er?
    nä :(
  • iAnnaMaria
    Lilaa skrev 2009-11-26 21:15:33 följande:
    Den där shaping dress som är i kalendern i morgon, är det nån som vet om den ska forma kroppen eller äe det ett vanligt nattlinne? eller ska man ha den under klänningar? funkar den inte under en tröja och byxor?
    den ska vara under annat och hålla in så man får fin form typ... Men den är ju redan slut suck
  • iAnnaMaria

vill beställa 2 bodys och använa koderna... när feminakoden är inlagd så hamnar summan på 148,50 IRRITERANDE!!!!! 1,50 kr från att få 50 kr... suck

• iAnnaMaria
    MTG skrev 2009-11-28 22:32:25 följande:
    nån som hade koden för 30%
    va ingen kod i mitt sms... bara för användning i butik
  • iAnnaMaria
    Pixxi skrev 2009-11-30 16:24:54 följande:
    Jag fick ut paketet Jag håller med om att velouren är tunnare på den nya tunikorna men de var så söta så jag behåller dem. Ena iallafall, den gröna var i två helt olika gröna nyanser på framsidan och ryggen så den ska jag lämnat tillbaka. jag är kanske lite gnällig
    så ska det väl inte vara? nä det skulle jag gå tillbaka med om det inte är tänkt så...
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9