-
Du kan inte ha en annan mail reggad?LillaJag89 skrev 2009-10-17 14:13:03 följande:varför skickar inte lindex påminnelsen om mitt lösen för? har testat flera gånger nu, och inget mejl kommer..
-
Skumt! Nej då vet jag inte. Kanske det dröjer en stund? Eller hamnat i skräpposten?LillaJag89 skrev 2009-10-17 14:19:33 följande:nej, får alla mejl från lindex på denna..får testa i sambons namn då..
-
solstrålen 76 skrev 2009-10-19 23:31:55 följande:
Jag behöver lite förslag behöver köpa en vinterjacka till min son jag har bara lindex här och deras jackor är minsta st 86 och jag behöver 68 ev 74 vad kan jag hitta en sån som är snygg, söt och som inte är stelNameIt tror jag har lite sånt, om du vill beställa från nätet. www.nameit.se -
Vad kul den nya Favoriter-funktionen på Lindex hemsida är.
-
599:-anette 81 skrev 2009-10-20 13:50:39 följande:vad kostar en ny fixjacka?
-
Jag vet ju inte säkert, men oftast är det så att när en produkt tar slut så är det slut sedan. De rear troligen ut de sista de har kvar på onlineshopen. Men vissa plagg är ju "basplagg", t ex velourbyxorna, så sådana brukar det ju komma påfyllning på.star67 skrev 2009-10-25 17:26:44 följande:vi hade ingen alls i vår butik, jag menar mudd jeans jo vi ade bara blåa men de var inte på rea. oj jag kunde ha beställt på nätet men jag letade efter något annat och missade dem. någon vet om dem hämtar flera? jag har en på kassan men går inte att genomföra köpet.
I din butik har de troligen fler kvar och därför de inte rear.-Alla butiker gör ju lite som de tycker också. -
Haha, det måste vara höjden av onödigt shoppande!Finesse skrev 2009-10-29 11:59:01 följande:å oj vad min sambo kommer att bli sur på mig.. beställde hem små tjej kläder i storlek 74.. ebba har nu 92 så hon kan inte ha dom.. hoppas på att nån i släkten (typ min syster) får en flicka snart så kommer kläderna till användning
-
Härligt!Finesse skrev 2009-11-02 07:50:22 följande:Min syster fick en flicka igår kväll.. det var ju bra.. då kommer ju allt jag shoppat till användning
-
Vad ska man egentligen ta på barnen till dagisfotograferingen? Dottern är snart 2 år och har fotografering på torsdag, och jag vet verkligen inte vad jag ska ta på henne. Brukar folk mest bara skicka barnen i vanliga kläder, eller klär man upp dem lite? Funderar på en enfärgad lila tröja eller nån randig från T3B2. Alltför uppklätt vill jag inte att det ska vara, men inte nån sliten trist gammal tröja heller. Tyvärr har hon mest trista baströjor.
Dallandra: Välkommen hit! -
Nej jag håller också med om att det inte ska vara för uppklätt, så klänning (som jag inte skulle ta på dem till dagis) har jag redan valt bort. Vit skjorta på pojkar eller finklänning på tjejer går ju liksom inte. Men samtidigt så är det ju inte bara ett "dagisfoto", det är ju ett fint fotografi som man ska ha på väggen. Fast det är väl egentligen kul om det speglar vad barnet brukar ha på sig en vanlig dag. Men hon har så tråkiga kläder (eller jag tycker ju de är fina till vardags, men på kort?), hon använder nästan bara Lindex T3B2 just nu. Villervallaklänning låter ju jättefint men det har hon tyvärr ingen.