Inlägg från: Hallontårta |Visa alla inlägg
  • Hallontårta

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Haha oj, ja. Jag var så upprörd att jag missade att skriva det ;> Nu kan jag ju inte använda 50%-aren igen heller =(

Finesse skrev 2009-09-10 12:36:28 följande:
    Ellos!?
  • Hallontårta

Ja, de är ju ett stort postorderföretag som funnits länge så de borde ju ha ett bra system för sådant. Min mail har de, mobilen med att sms:a till för den delen. Snopen jag blev! :)

Glittrax skrev 2009-09-10 12:43:31 följande:
    brev känns lite konstigt som sagt, mail känns smartare! men vad underligt att du inte fick meddelande att dom var slut på engång?!
  • Hallontårta

Ja, det stod ju till och med leveransdatum.

Finesse skrev 2009-09-10 12:46:00 följande:
    tur att jag inte köpte dom då! så där kan dom ju inte hålla på.. beställer man en vara så borde ju internetshopen veta om det är slut eller inte!
  • Hallontårta

Tack!

Ms Ms Kanga skrev 2009-09-10 18:33:34 följande:
    Det finns två Ellos koder som varit nu 201301 (som precis gått ut) om du beställde på den kan du pröva 208106 (tom 24/9) dessutom finns en 40% 200401 och det är ju inte så dåligt det heller
  • Hallontårta

Det är märkligt att det är så och det verkar alltid vara så också. Man kanske skulle maila dem och fråga varför.

Snorky skrev 2009-09-11 00:19:58 följande:
    det skiljer nästan i alla färger, så när man ska shoppa plyschbyxor får man stå o jämföra de mot varandra... fattar inte hur svårt det kan vara att ha ett enhetligt system för storlekarna!!!! GAAAH!
  • Hallontårta

Då kanske de anser att vi inte platsar på en vip-kväll Nej, jag skojade bara...håller med dig! De kunde ha skickat mail, brev eller sms också, det hade de säkert tjänat mer på själva (då de förmodligen skulle ha fått fler kunder)

Ruso skrev 2009-09-20 12:14:26 följande:
    Varför kan man inte få ett SMS eller brev om när närmaste butiker har VIP kväll... inte alla kan springa in på Lindex stup i kvarten och hålla koll...  :(
  • Hallontårta

Jo, kan tycka det med. Därför är det märkligt att de bara delar ut inbjudan i butikerna ;)

Ruso skrev 2009-09-20 13:41:38 följande:
    Hehe...men VIP måste väl ändå handla om hur _mycket_ man i så fall köper, och inte hur ofta?
  • Hallontårta

Finns det en kod om det? ;>

AochJsMamma skrev 2009-09-20 17:44:02 följande:
    Måste tillägga, de hade stoppat ner gratis vantarna i påsen även om jag hade glömt att skriva i en kod om att få vantarna gratis, sjysst tycker jag!!
  • Hallontårta

Det hade jag missat! Tack

AochJsMamma skrev 2009-09-20 19:32:26 följande:
    ja, det stod under bilden om gratisvantarna på hemsidan när man klickat sig vidare till Barn.
  • Hallontårta

KappAhl har fina overaller annars, med vattenpelare. Blir billigare också om du har en 25%-kupong :)

Flätad skrev 2009-09-25 10:06:38 följande:
    Någon av er andra Lindexälskare som köpt bamseoverallen till ert /era barn? Vi har haft den andra vintrar och den har funkat finfint även om vi bor i Skåne med slask osv. Nu är hon 3,5 och kanske krävs det lite "Mer"...? Vad tror ni? Vi har redan köpt den och på hemsidan finns den inte alls, är den så populär att den är slut eller har den inte funnits på hemsidan...?
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9