Inlägg från: charmmiss |Visa alla inlägg
  • charmmiss

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

puh fantast skrev 2009-10-16 22:36:22 följande:

På nätet kunde inte jag kombinera 30% på babyplagg och 25% på ett helt köp Tycker deras sida verkar skum, vissa kombinationer funkar för vissa men inte för andra.
    testa med att lägga till en vara
  • charmmiss
    star67 skrev 2009-10-19 18:04:26 följande:
    oj jag visste inte var kunde jag hitta rea varor trode inte att de har rea på några varor på nätet, ville fråga er men tänkte att det är dum fråga. visste inte att de brukar vara på outleten. nu hittade inte något där.men har en nyhet till er var idag på stan och frågade den som var på kassa att jag vill ha 20 % på en vara och 25% på hela köpet och hon sa att det går inte man måste välja en bara. men jag var ganska bestämd att det går och jag sa att det bruka gå på nätet. och var snäll och ringde någon stans och frågade och de sa till henne att det går bra och fick köpa mudd jeansen för 149 kr istället för 249 kr.Det borde funka tycker jag annars varför skulle de ha skickat 25% på ett helt köp och 20 % på valfrivara samtidigt!!!
    har varit i kontakt med kundtjänst angående det, enligt dem så ska det inte gå.
  • charmmiss
    maggan75 skrev 2009-10-19 20:03:15 följande:
    Fint ..skorna kikade jag oxå på men skippade dem
    tyckte de matchade klänningen, såg ett par fina på Hm oxå med massa paljetter, men det fanns ingen rem på dem, sitter inte lika bra då.
  • charmmiss
    maggan75 skrev 2009-10-19 21:54:48 följande:
    En del i serien finns på Tradera www.tradera.com/1-helt-ny-sot-tunika-fran-vin...
    tack för era länkar till kupongerna.

glömde att jag hade fått ett sms oxå

såg precis hennes aukioner när jag sökte på tradera, tog dessa på köp nu, hann inte med något annat de gick med en faslig fart

www.tradera.com/1-helt-ny-sot-blus-fran-vintage-stories-st-small-auktion_100811795

www.tradera.com/1-helt-ny-sjal-fran-vintage-stories-auktion_100810723

tunikan blir fin på tjejernas kalas.

det är denna (tror o hoppas jag) gör inte alls rättvisa på tradera bilden

www.kappahl.com/misc/ProductDetails/
  • charmmiss
    Bobbenn skrev 2009-10-20 15:46:51 följande:
    Räkna med minst 3 veckors leveranstid bara. säljaren är otrevlig och SEG! Fit iaf
    jo jag vet att hon är seg ar handlat förut, men hon har inte varit otrevlig mot mig iaf
  • charmmiss
    Bobbenn skrev 2009-10-20 16:30:57 följande:
    Först svarade hon inte på mina mail, sen va hon otrevlig och skrev atyt hon skickat. Varan kom 1½ vecka senare....Sånt gör iaf mig lack..
    shit, ja det var ju kass attityd.
  • charmmiss
    Lejån skrev 2009-10-21 22:06:30 följande:
    Den jackan är superbra ju, så länge inte dragkedjan krånglar som den gjorde för oss. Har köpt på mig en för stor till lilleman för jag blev avrådd från att köpa en 86:a, och tog en 92:a. Han kan ha den som klänning!
    dragkedjan krånglar tyvärr för oss med, men jag vill inte reklamera den, tycker att den cerisa är så snygg
  • charmmiss
    tobiq skrev 2009-10-23 23:10:34 följande:
    Tänkte be om ett smakråd! Jag shoppade loss på lindex idag och köpte bland annat den vita lilla pälsvästen med rosett (babyavdelningen) men nu börjar jag tveka om den verkligen var så fin... Vad ska man matcha med tro? Den var dessutom lite stor för dottern så jag funderar på att byta till den här istället:www.lindex.com/se/Product/Product.aspx borde väl vara mer användbar?
    priset på dn västen e så skum. på babu kostar den 119kr o på flick är den exakt likadan o där kostar den 99kr
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9