Inlägg från: maadicken |Visa alla inlägg
  • maadicken

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

AochJsMamma skrev 2009-09-17 10:26:24 följande:
    visst blir man som ett barn på julafton??
    absolut!
    karmasus skrev 2009-09-17 10:39:36 följande:
    Och vet ni vad?Det går att kombinera med koden: facebook =) (20% på hela köpet)
    jag lyckades inte kombinera alla koder. 3 stycken gick att lägga in, så jag hoppade över barnrabatten när jag beställde igår. (hade ju faktiskt bara blivit runt 25 kr ändå)

nån som lyckats kombinera alla 4?
    (¯`°?.¸ ღ♥ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel - 070222 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • maadicken
    Pinkie skrev 2009-09-17 14:43:10 följande:
    Kombination med t3b2 vet jag inte, men det borde gå att kombinera med facebook-rabatten iaf... Jag hade ett damplagg, ett underklädesplagg och 2 babyplagg i varukorgen. La först in facebook-koden och sedan dom tre 30 %-arna. Tror att systemet protesterar om man bara har 3 plagg i varukorgen (dvs. ett vardera för dom 3 30%-arna...). Prova dig fram.
    så var det nog. jag hade ju bara 3 plagg.
  • maadicken

undrar om det är i karlstad med. nån som vet?
    jag var där och handlade igår, 2 gånger. men ingen som sa nåt om det.

• maadicken
    AochJsMamma skrev 2009-09-24 09:16:52 följande:
    sist jag beställde så beställde jag seeent onsdag kväll, på fredagen hade jag paketet i butik. Snabba ryck! Inte alltid det går så snabbt dock, tror det stod inom 7 dagar när jag beställde
    samma här jag var helt instäld på att jag inte skulle hinna få paketet innan helgen.
  • maadicken
    iAnnaMaria skrev 2009-09-27 10:24:37 följande:
    Kan man byta ett plagg som man köpt för ett tag sen med lappar och allt kvar men utan kvitto?
    så gör jag hela tiden.  slarvar alltid bort kvittot, och det har aldrig varit nåt problem.
  • maadicken

nån som har sett bamse tröjan med spöken på på senare tid? i karlstad? den finns inte kvar i webshoppen, och nu har jag kommit på att jag vill ha den...

• maadicken

vet någon om man kan plocka bort något från beställningen på HM? den ska inte skickas förrän om några veckor, och jag beställde igår.

mycket rea där nu förresten

• maadicken
    anette 81 skrev 2009-10-03 20:41:18 följande:
    ja du loggar in på dina sidor o där kan du ta bort
    tack!  fixat
  • maadicken
    Bobbenn skrev 2009-10-05 20:09:44 följande:
    Overall testet i vi föräldrar1) Friends coop  (4,5) Bäst i test2) Reima tec+ Quentin  (4,3) mkt bra men dyr3) Helly Hansen  (4,2) Mkt bra4) Nanook (4,1) Andas bäst, dyr5) Lindex Fix (4,0) Mkt bra vattentäthet men andas dåligt6) Stadium (4,0) mkt bra7) Kappahl (3,7) bra8) Intersport McKinley (3,2) sämre vattentäthet9) Lassie (2,8) Sämre vattentäthet, dålig slitage tålighet10) HM (2,5) Sämre vattentäthet, andas inte
    vad dåligt att dom inte hade polarn o pyret med... jag vet ju att den är bra, men det är ju kul att se hur den står jämfört med andra.

jag vill gärna se testet på vinterskor!
  • maadicken

ja det kändes ju lite skumt att inte pop ville vara med... men det lär väl märkas under vintern om nåt har ändrats. är man inte nöjd köper man ju inte samma sak nästa gång   fast ett år vet jag att overalltestet blev missvisande för pop:s del. då testade dom ju deras bävernylonsoverall mot andra märkens funktionsoveraller, och det blir ju inte samma sak...

och kavat var det jag ville se i skotestet ja

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9