Inlägg från: charmmiss |Visa alla inlägg
  • charmmiss

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Lejån skrev 2009-10-29 22:13:33 följande:
    Tycker faktiskt det var ett ganska schysst erbjudande. Vi reklamerade vår FIX-jacka utan kvitto och fick då antingen 199 kr eller pris vad en skräddare skulle ta för att laga dragkedjan.
    håller med. tycker oxå det var ett schysst erbjudande.
    Du skrev ju själv att du köpt den på rean, då kan du ju inte få fullpris på jackan såklart.
    de flesta butiker gör faktiskt så. Jag reklamerade en overall på polarn förra vecka, hade ej kvitto, hon sa att jag skulle få det sista pris som den såldes för, ord pris var 1195kr och reapriset var 795kr, vilket jag accepterade, frågade om de kunde laga den vilket de inte gjorde, antar att det inte lönar sig för dem, skräddare är inte billiga.
  • charmmiss
    Lejån skrev 2009-11-10 17:45:58 följande:
    Är det halva reapriset på all rea i butikerna eller är det bara vissa utvalda saker?
    på all rea, men fanns typ inget kvar när jag var där
  • charmmiss
    Finesse skrev 2009-11-11 10:58:12 följande:
    Nej.. det gick inte.. varken bytesrätt eller öppetköp efter 7 dagar..
    jag fick inte heller göra det och då hade det bara gått 2 dagar över tiden, men sen gick jag till en annan lindex butik o där var det inga problem att byta. så testa med annan butik.
  • charmmiss
    MammaM skrev 2009-11-19 09:22:00 följande:
    Någon som vet Lindex policy gällande byten av vara på rea?Jag köpte nämligen ett par byxor på rea och det vart för stor storlek. Ringde kundtjänst för att se vart byxorna fanns. Gick till butiken och där var byxorna inte på rea så då fick jag inte byta till den nya storleken om jag inte betalade mellan skillnaden. Den butiken där jag köpte byxorna hade tydligen satt dem på rea pga att de hade få kvar. Har giltigt kvitto så det var inget problem.Någon som vet om det ska vara så här puckat för hur ska jag kunna veta att varan är read pga detta????? Var osäker redan i butik och då sa de att det är bara att byta om det vart fel....men de var tydligen inte så lätt.När jag tänkte efter så skulle den butiken jag bytt i göra en vinst. Först köper de mina byxor för 50:- och säljer ett par nya till mig för 150:-. Säljer mina "gamla" byxor i butik för 150:-.....den butiken gör ju en vinst på mig...eller tänker jag fel?
    jag hade köpt två par jeans på nätet för 149kr/st, när jag fick hem dem var de för stora, bytte ett par i en lindex butik o där var de på ord pris 499kr, men jag behövde inte betala emellan. Bytte det andra paret i en annan butik o de var oxå på ord pris behövde inte betala något emellan där heller.
    Det är ju som vanligt olika från butik till butik.
    ta bort rea lappen då o byt den utan kvitto, hade jag gjort
  • charmmiss

var det inte någon som hade handlat för rabattkupongen där man får 50kr rabatt vid köp över 150kr och fått rabatt för varje 150.
    Handlade igår för 800kr och jag fick bara 50kr rabatt, sa att i en annan butik så fick man rabatt för varje 150kr, men hon sa att den expediten måste ha gjort fel för så var det verkligen inte.
    Någon mer som handlat och fått mer än 50kr i rabatt?

• charmmiss
    Buttelina skrev 2009-11-23 15:32:22 följande:
    ja så gällde det här med
    vad var det som gällde, att du bara fick 50kr i rabatT?
  • charmmiss
    Buttelina skrev 2009-11-23 15:52:15 följande:
    japp
    ok, då var det nog fel som expediten gjorde i den butiken
  • charmmiss

Coca cola light skrev 2009-11-25 11:21:44 följande:

Har ni hittat något i årets kalender som är måsten för er?
    jag ska ha klänningarna till tjejerna, men är osäker på vilken färg, om jag ska ha likadana eller olika.
    Den lilla tjejen är ljushårig o blågögd o den stora tjejen har mörkt hår o grönögd
    lila eller vinröd till dem vad tycker ni?

sen ska jag ha pyjamasbyxorna till mig själv o lilla my pyjamaser till tjejerna.
  • charmmiss
    Allrona skrev 2009-11-25 12:44:29 följande:
    Ingen som vet? Min mamma är på stan, kan hon då hämta ut mitt paket om hon får ordernummer?
    hon måste ha ditt leg för att hämta ut
  • charmmiss
    solstraalen skrev 2009-11-25 15:39:49 följande:
    Har lindex lucialinnen?Å hur är dom i strl isf?Kanske vet någon var man köper billig luciakrona till 4åring oxå?
    luciakrona finns på åhlens för 50kr
  • charmmiss
    Bettan87 skrev 2009-11-25 22:55:35 följande:
    Klänningarna är fina..så jag ska nog försöka få tag på 2 st till mina tjejer...och med rabatterna så blir det ju billigt =))
    vilken färg hade du tänkt ta?
    är såtveksampå vilken färg jag ska ha till tjejerna
  • charmmiss
    Bettan87 skrev 2009-11-25 23:08:19 följande:
    Jag vet inte..6åringen ville ha en lila sa hon..och tjejen på 2,5 år sa att den var ful och pekade på pyjamasen ist som kommer senare haha...Jag tror jag kör på rosa till båda tjejerna..Lila klänningar hade de förra julen..Fast har beställt en svart klänning till 6åringen ifrån HM också...vet inte om jag tycker den här passar henne...Känns mer för mindre barn...
    ok, mina tjejer har redan julklänningar, tänkte att de skulle ha dessa till nyår, men vet ej om jag ska ha likadan färg eller köpa olika till dem

,
  • charmmiss
    Bettan87 skrev 2009-11-25 23:20:55 följande:
    Mina barn får köra samma på jul & nyår tror jag...Sen ska 6åringen ha Nobel-middag i skolan då de fick klä sig lite finare...och då har jag hittat en superfin svart festblåsa på HM för bara 99 kr..Jaja det är ju billigt haha...klart de ska ha fler klänningar
    jag har nog ca 40 klänningar var til tjejerna. men kan inte låta bli att köpa fler
  • charmmiss
    passau skrev 2009-11-26 10:08:00 följande:
    letat som en galning efter feminina koden, någon som vill lägga till den igen?
    U39003
  • charmmiss

orkade inte sitta uppe igår så jag missade ju såklart pyjamaserna, får se om jag går in i en butik istället.

• charmmiss
    maggan75 skrev 2009-11-30 11:30:40 följande:
    åhh var den redan slut ... då ska tösen och jag ta en liten utflykt snart inboxa om ni vill ngt
    fick tag på var sitt set till tjejerna. Köpte lite större storlekar, så räcker de lite längre.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9