Inlägg från: Finesse |Visa alla inlägg
  • Finesse

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Bobbenn skrev 2009-10-17 11:49:01 följande:
    Fast lite stor ska den ju va så dom kan sitta ordentligt och så
    ja.. men den i 98 hade nog blivit alldeles förstor.. jaja jag märker väl om jag gjort bort mig

bild från en månad sen...

mammatillebbis.blogg.se/2009/september/263.html
  • Finesse

shoppade för 1100:- på lindex idag julklappar å sånt..

• Finesse
    Lilaa skrev 2009-10-28 23:27:24 följande:
    Jag kommer inte in på rea sidan på Lindex hemsidan. Fler som har det problemet?
    inte jag heller..
  • Finesse
    maadicken skrev 2009-10-29 11:47:21 följande:
    funkade den på rean oxå?
    ja.. jag provade första gången som jag använt en kod två ggr.. hoppas bara inte lindex blir arg.. men man blir ju så sugen när den funkade..

å oj vad min sambo kommer att bli sur på mig.. beställde hem små tjej kläder i storlek 74.. ebba har nu 92 så hon kan inte ha dom.. hoppas på att nån i släkten (typ min syster) får en flicka snart så kommer kläderna till användning
  • Finesse
    Xgirl83 skrev 2009-10-29 12:24:31 följande:
    Haha, det måste vara höjden av onödigt shoppande!
    ja.. jag vet.. men muminkläderna blev jag förälskad i från första stunden jag såg dom.. å ebba är förstor för dom.. men jag hoppas på att hennes kusin är en flicka.. annars lär det nog komma nån flicka nån gång hoppas hoppas..
  • Finesse

2 små prinsessor skrev 2009-10-29 16:41:07 följande:

haha, hade jag varit din sambo så hade jag nog också blivit lite sur Jag tycker inte rean var ngt vidare. Beställde förra veckan på 25% på hela köpet, 20% på valfri vara och 30% på valfritt bebisplagg. Ska hämta det idag
    ja jag vet.. jag är tragisk..
  • Finesse

Min syster fick en flicka igår kväll.. det var ju bra.. då kommer ju allt jag shoppat till användning

• Finesse

puh fantast skrev 2009-11-02 13:38:13 följande:

Har inte hittat fleccebyxor nånstans. Var kan jag hitta det? Bruna kanske vore att föredra, eller rosa är ju jättefint till brunt.
    Det finns rosa på hm.. förra året köpte jag bruna på lindex..
  • Finesse
    Pixxi skrev 2009-11-03 07:10:32 följande:
    Åh. vad sur jag blir nu, jag beställde en tunika på nätet, och så var den borta från hemsidan, men kvar på min order, nu har de raderat den från min order utan något mail eller förklaring Den var supersöt, prickig rosa och grå.
    på lindex? dom brukar ju kunna göra sånt.. men jag fick då tillbaka pengarna direkt på kontot..
  • Finesse

jag måste bara fråga.. jag beställde ju en massa reaplagg i torsdags, den 29/10.. men fortfarande står det klar att plockas.. det har stått så sen i torsdags.. är nånting fel? Vill jättegärna ha kläderna eftersom dom nu kommer till användning

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9