För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
finns såna nu i butiken??
www.tradera.com/Bamse-tunika-klanning-i-NYSKICK-auktion_99548139
finns såna nu i butiken??
www.tradera.com/Bamse-tunika-klanning-i-NYSKICK-auktion_99548139
labrador älskare skrev 2009-10-11 21:53:35 följande:
någon har bra rbatt kod hos hm??
kunde man kombinera 20% på valfri vara och 25% på butiken jag köpte en mudd jeans de finns tyvärr inte på shoponline???
dena var på rea i vår lindex stl 80 för 99 kr.
www.lindex.com/se/Product/Product.aspx&styleid=3904732&path=3403475;3215210;3232580;6328352;6328448
någon har kombinera koderna på butiken???
oj vad ska göra med min dotter?? Jag hade köpt en klänning från lindex när det var rea köp 2 bt för 1, jag köpte en bh till min och var på kassan och hon sa till mig att jag får välja något annat och jag tog snabbt en klänning jag tyckte inte att den var jätte fin men hade inte tid att välja så tänkte bytta den sen. men när jag kom hem min dotter älskade klänningen och nu hon vill ha den hela tiden när trots att den är jätte tunn. de hade jätte många men tror inte att de har nu, men jag vill inte att hon ska ha den den är tunn och det är kalt nu. det är en sånt.
www.tradera.com/NY-KLANNING-FRAN-LINDEX-STL-98-auktion_97993506
hon brukar ha en tights under men tröja vill hon inte. nu hon badar och jag blötade klänningen hon började gråtta hård för att jag gjorde det och vill inte ha något annat. hon kan inte glömma den. ibland när hon sover hos mig hon säger blomma blomma hon kalar klänningen för blomma . jätte konstet faktiskt.
någon har kod 30% på baby plagg??