-
Här är det 2-6 plusgrader på dagarna men riktigt rått och äckligt. Man ska inte stirra sig blind på temperaturen. Men vid 10 plus hade jag inte tagit på overallen. Men sen vad de ska ha på sig när det blir riktigt kallt - förhoppningsvis har man en bra overall som andas ut överflödig värme någorlunda, så att overallen är lika varm både vid 4 plusgrader och några minusgrader. Skulle det bli riktigt kallt får man väl ta på fleece under. Nu är min dotter bara precis 2 år så hon sitter still mycket i sandlådan och så. Och hon springer och hoppar ju inte så som barn som kanske är 3 och uppåt gör.Bobbenn skrev 2009-11-12 11:04:05 följande:Ni som redan har vinteroverall på era barn. Hur kallt har ni egentligen? Ser barn här som traskar runt i overall och 10 plus liksom. Vad ska dom ha när det blir riktigt kallt?
-
Enligt mig kan en fodrad regnoverall vara varmare eftersom den inte andas.Bobbenn skrev 2009-11-12 11:17:48 följande:ok Här kör vi nog regnoverallen ner till 0 iaf Men vi bor ju i söder. Här ser vi bara snö på tv
-
Dagis älskar vår dotters Pop-overall också.Bobbenn skrev 2009-11-12 11:59:23 följande:Den är underbar. Dagis älskar den
Här är det så lite galon som möjligt.
-
Ja det är för tidigt för ER ja. Min dotter blir inte svettig i det hon har på sig ute, men du skriver ju själv att din dotter är svettig i nacken när hon kommer in?
Jag tycker bara inte man ska analysera så mycket vad andra föräldrar tar på sina barn. Alla har olika förutsättningar med väder och vind, hur varm man är som person, hur rörliga osv. Vi gör alla det som är bäst för våra barn, så gott vi kan. Därför tycker jag vi kan lämna detta nu. -
Det står tydligt på kupongen att det gäller mot ordinarie pris, så nej jag tror inte det går att handla rea för den (om de nu inte missat att lägga in en spärr i webshopen).star67 skrev 2009-11-13 17:05:37 följande:kan man använda kopungen 50:- när man köper varor halva rea priset???
-
Samma här, åtminstone de röda och de rosa skulle jag vilja ha för de matchar tunikor som dottern har.Wilmis07 skrev 2009-11-17 11:42:07 följande:www.lindex.com/se/Product/Product.aspx är kär,vill ha alla 3 paren till dottern
-
Det lönar ju sig ändå, rabatten överstiger ju de 19:-.Skytten75 skrev 2009-11-19 14:07:51 följande:Då får du väl betala dubbelfrakt?
-
Jaa, himla smidigt!molnen skrev 2009-11-19 14:41:25 följande:och om frakten är gratis kan man ju få grejerna hem i brevlådan
Fast gäller verkligen fri frakt i Sverige? Det står ju "Idag öppnar Lindex Shop Online för kunder i Danmark. Fri frakt till Danmark fram till 14/12"
Men det kanske även står om fraktfritt i Sverige någon stans? Hade ju inte varit dumt. -
Haha, ja det kan det ju vara värt.molnen skrev 2009-11-19 15:04:11 följande:Hade missat att det var till danmark men vi får väll flytta
-
Men åh vad mycket fint Bamse det kommer nu då! Vill ha allt ju! Men nu ska pengarna räcka till massa julklappar också ju, och mammakläder till mig själv.
Jag beställde randiga (rosa/röd/vit) tröjan och röda velourkjolen till dotterns kusin i julklapp, men hade gääärna haft det själv till dottern. Nu har det kommit en prickig velourkjol på baby också som bara kostar 79,50 och dottern kan utan problem ha stl 86 fortfarande. -
Och fint velourset finns också på baby nu för bara 179:-. Det är ju vad bara en zipjacka brukar kosta på flick.
-
saramara80: Tack för rabattkoden, den kom väl till pass!
Passar denna zipjackan:
www.lindex.com/se/Product/Product.aspx&styleid=7019542&path=3403475;3215210;3232580;3454164;111361
med denna kjolen:
www.lindex.com/se/Product/Product.aspx&styleid=7019620&path=3403475;3215210;3232580;3454164;111361
Det är ju samma färger men "tvärt om" så att säga. Hon har inga tröjor som passar med röd nederdel tyvärr. -
Ja precis, jag får väl fundera vidare då, hmm... Som sagt så har hon just inga tröjor i rött alls, tyvärr. Det har bara blivit så.sarismaris skrev 2009-11-20 18:36:38 följande:Hmm, njaa... Det går nog, men personligen tycker jag nog att det blir lite mycke.. Men det är himla söta kläder alltså!! Jag är själv lite kär i dom...men jag har börjat köpa 92 till min lilla nu på Lindex.. Fast babykläderna brukar ju va större i stl än de på flick, så det kanske skulle gå.. Iaf med kjolen. Men jag undrar också vad man ska ha till??
-
Fast prickarna på tröjan är vita och på kjolen är de rosa, så jag vet inte.. Angående den andra du tipsade om så vet jag inte om jag tycker om den så mycket. Jag tycker det är för mycket olika mönster och sånt på den bodyn/tröjan. Men tack för tipsen!star67 skrev 2009-11-20 20:21:08 följande:www.lindex.com/se/Product/ImageZoom.aspx... dena är ju fin till dena www.lindex.com/se/Product/ImageZoom.aspx...
-
Jaha, det kanske de är? Hursom så tror jag inte den fungerar helt bra med kjolen nej.sarismaris skrev 2009-11-20 21:32:52 följande:Nja, tror faktiskt att prickarna på tröjan är rosa de också! Men de är lite större än på kjolen... Tycker nog att det blir lite mycke med prickigt både upptill och nertill.. Men den tröjan är hur söt som helst också - gillar prickigt!!
-
Det tror jag inte , då är det ju packat och håller på att fraktas. Enda chansen är om du ringer och har riktig tur att de bara hunnit sätta status men ej skicka det. Men tror det är kört faktiskt.star67 skrev 2009-11-26 12:26:34 följande:om det står fraktas till butiken då man kan inte avbryta beställningen snabb svår! ?