Inlägg från: Moonis |Visa alla inlägg
  • Moonis

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Men det va en dålig rea tycker jag.

• Moonis
    Ruso skrev 2009-11-04 21:59:03 följande:
    Någon som har rabattkoder som gäller hos HM?
    Fick mail idag från dom

8564 ger 25% på en vara.
  • Moonis

Finns det någon rabatt att skriva ut som gäller fortfarande. Måste dit och kolla efter jacka och kanske boxershorts (omjag inte tar det på HM). Sonen vägrar i alla fall använda vanliga kalsonger nu och sin fina vinterjacka vill han inte ta på sig{#lang_emotions_tongue_out}

• Moonis
    Peak skrev 2009-11-05 13:57:41 följande:
    någon som vet om man kan kombinera den koden med någon mer, försökte med 50 kr rabatt men då säger det ifrån att man inte kan kombinera 25% på valfri vara med annat! Kan man bara få 50 kr rabatt eller 25% på en vara då? Snål-H&M
    Tror det, samma gäller Ellos. Jätte snålt, tack vet jag Lindex koder
  • Moonis

Fyndade fin svart vinterjacka till sonen idag, halva reapriset så 124:- fick jag betala för den. Då är man nöjd

• Moonis
    sarismaris skrev 2009-11-07 17:01:49 följande:
    Halva rea-priset? Nu??
    Japp, hade dom på en del jackor. Va mest flickjackor kvar på båda Lindex jag kollat på men i Hyllinge hade dom några fler pojk kvar. Är inte hemma nu men kan lägga in bild på den sen
  • Moonis
    Bobbenn skrev 2009-11-11 13:00:55 följande:
    Snö? Kallt? Vad dillar du om? Vi har över 10 plus och snö det ser vi på tv Dottern har en regoverall till dagis nu
    Här hittade jag dig

Paketet har kommit rätt nu, får hämta ut det efter fem{#lang_emotions_laughing}
  • Moonis
    sarismaris skrev 2009-11-11 13:03:54 följande:
    Hjälp! Beställde från Ellos igår kväll. Nu har jag ångrat mej om en sak, så jag skulle vilja ta bort den från beställningen. Går det?? Har kollat mina sidor, men fattar inte om det går att ta bort..??
    Det ska gå. Man går in på mina beställningar, klickar så beställningen visas och där ska det vara en knapp där det står ändra/lägg till eller liknande.

Men en av varorna jag beställt kan jag inte ta bort fast jag vill, får väll ringa dom om det.
  • Moonis
    sarismaris skrev 2009-11-11 13:10:45 följande:
    Har letat, men hittar verkligen ingenstans där man kan ändra..
    Då har det säkert blivit knas för dig med, ring dom då.
  • Moonis
    Bobbenn skrev 2009-11-11 13:12:49 följande:
    GÖTT!!! Hoppas så du blir nöjd nu bara
    Blev supernöjd!! Tindra kände igen figuren direkt av bara knoppen på huvudet och blev skitsur när jag gömde den Så ja, hon kommer bli lyrisk när hon får öppna paketet
  • Moonis

Även om det är några plus här kan vinden vara så isande så overall kan vara skönt ändå Tycker det är lite kallt med bara fodrade regnkläder.

• Moonis
    Bobbenn skrev 2009-11-12 11:34:45 följande:
    Min dotter är blöt i nacken då vi kommer in Frys in vintern, svettas in våren har jag hört :-P

Hade jag bott i stan hade jag kanske fortfarande tagit på tunnare men här i ödemarkerna hittar vinden in överallt *ryser*
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9