Inlägg från: Pixxi |Visa alla inlägg
  • Pixxi

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Men hur tusan funkar det med pengarna? Den är ju redan betald med kort {#lang_emotions_undecided}

• Pixxi

Jag har fått svar nu från Lindex, de står att tunikan var slutsåld Jag beställde ju direkt när den kom ut

• Pixxi

Det var en fix tunika rosa med stora gråa prickar, men den försvann efter bara 2 dagar på hemsidan, jag misstänker att det var något fel på den eller nåt, den har nog inte tagit slut, det köper jag inte.

• Pixxi
    FrökenFreja skrev 2009-11-04 13:38:33 följande:
    Såg att den fanns på Lindex i Norrköping fortfarande, men kollade dock inte vilka storlekar. Så den kanske finns i någon butik nära dig också?
    Tack Hoppas den är på mitt lindex nästa gång jag är där
  • Pixxi

Tröjan kostade 179:- och byxorna 149:- har jag för mig, det var inget set. Rosa med lilleskutt på.

• Pixxi

Funderar på kupongen.... är det 100:- om man handlar för 300 eller bara 50kr hur mycket man än handlar för

• Pixxi
    Tvillingmamma2007 skrev 2009-11-15 21:48:30 följande:
    Shoppade för dryga 800 till barnen idag och fick 250 kr i rabatt med kupongen, najs Köpte 3 par svarta velourisar, bamse mjukisar, röd bamsetröja, 2 x 2 pack bamse strumpor, 3 pack muminstrumpor och tre tröjor från t3b2. Sen köpte jag tomtedräkter på Åhlens. Gillade deras ifjol då man kan ha dem som pyjamasar sen också inte bara under luciatåget på dagis typ. Köpte även nya tretornstövlar då vädret aldrig verkar bli någe bättre och deras vikingkängor som även om de är vattentäta blir så grymt skitiga. Shoppade lite till mig med under min förmiddagsrajd idag, skönt att få shoppa i lugn och ro, sambon var hemma med grabbsen
     Får man alltså 50 kr rabatt för varje 150 man handlar , 100 kr vid 300 osv, eller hur funkar kupongen ?!

Jag har ingen skrivare, hur gör man då?!
  • Pixxi

Jag ska se om jag kan få ut den nån annanstans. Det är ju lite krångligt.

• Pixxi

Min lilla behöver inga mer velourtunikor, men hur ska man kunna motstå

• Pixxi
    Skytten75 skrev 2009-11-18 16:33:24 följande:
    Vad fin tröjan är!
  • Pixxi
    maggan75 skrev 2009-11-26 18:54:02 följande:
    Åh de nvar fin Var det den du beställde men som makulerades för den var "slut"
    exakt
  • Pixxi
    maggan75 skrev 2009-11-26 18:55:31 följande:
    ok...så nu har det producerats (stavning .....) nya
    mm säkert   Men förut ingick leggings.
  • Pixxi
    star67 skrev 2009-11-26 19:12:57 följande:
    vad kostade den med leggings??
    249:-
  • Pixxi
    star67 skrev 2009-11-26 19:16:37 följande:
    ta något annant för typ 20 kr och använda 50 kr rabatt kopung!
    Ärs.. jag ( läs dottern ) behöver inga mer tunikor, jag beställde de 2 bamsetunikorna härom dagen
  • Pixxi
    Ruso skrev 2009-11-27 16:32:11 följande:
    Hm...jag fick paketet i dag, och funderar lite på den nya Bamsetunikan i plycsh... var det  inte lite tunn? Har den förra i lila och den är mycket tjockare i kvaliten...hoppas bara den håller sig lika bra!! Annars var det jättefint, lillgrabben blir nog fin i sina 3 nya bodys - i rött och marin blått, lite omväxling från allt han har i brun, svart, turkost mm... marint är inte en färg han har fått använda så mycket, kanske dags nu!!
    Vad tråkigt... Jag som beställde 2 tunikor.
  • Pixxi

Hm... det står på min lindex order att jag ska vara aviserad på sms, men jag har inte fått något sms. Jättemärkligt. Hur gör man då?

• Pixxi
    maggan75 skrev 2009-11-30 14:55:12 följande:
    kolla med kundtjänst kanke  ??
    Det ska jag göra
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9