Inlägg från: star67 |Visa alla inlägg
  • star67

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

jag hade fått en kupong för länge på en libero box och det var ett par sockor på köpet men jag vet inte om den är kvar eller jag har slängd den. det går att man kombinera med andra koder???

• star67

om man beställer något som är slut på ellos brukar de kontakta innan de skicka ovriga varor??? eller de skickar varor som finns på lagar och inte andra???

• star67
    Lilaa skrev 2009-10-20 13:59:05 följande:
    Ja gud vad söta vintage kläder till flickor det finns nu på kapphal. Skulle vilja köpa lite till min dotter men tyvärr är kläderna dyra och min plånbok tom.Måste klaga lite på Lindex, jag tycker de har så tråkiga pojkkläder från stl 86 och uppåt och så skulle jag önska att de hade fler söta tröjor i stl 80 på babyavdelningen. De har ju bara bodysar.H&M hade fått in söta byxor och body med barbastark på och fina nalle puh tröjor. Synd att de har så dåligt med rabatter bara, de skulle nog tjäna på om de hade mer rabatter.Då skulle iallafall jag handla mer.
    jag fick idag 25% på valfri vara hos hm. 8564 kod
  • star67

någon vet om man returar varor från hm betalar man bara 35 kr retursavgift eller retursavgift+39kr expedit avgift. om man returar hela beställning???????

• star67
    Pixxi skrev 2009-10-24 08:37:54 följande:
    Jag såg det igår,. men velade 2min för länge för sen var min dotters storlek slut Undrar om det är rea på något i butiken?
    de hade igår alla storlekar??
    någon vet om de hämtar flera på måndag???
  • star67

vi hade ingen alls i vår butik, jag menar mudd jeans jo vi ade bara blåa men de var inte på rea. oj jag kunde ha beställt på nätet men jag letade efter något annat och missade dem. någon vet om dem hämtar flera? jag har en på kassan men går inte att genomföra köpet.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9