För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Hjälp! Beställde från Ellos igår kväll. Nu har jag ångrat mej om en sak, så jag skulle vilja ta bort den från beställningen. Går det?? Har kollat mina sidor, men fattar inte om det går att ta bort..??
Idag har jag fyndat lite på halva rea-priset. Inte så mycket som jag hade hoppats på, men en del lyckades jag väl skrapa ihop iallafall..
* Svarta manchesterbyxor, tunika, jeansleggings och ullsockor till stora tjejen.
* 3 par trosor, velourkjol, Fem myror-pyjamas och Fem myror-nattlinne till lilltösen.
* Hårfärg+slingor till mej!
Totalt 11 varor för 339 kr. Helt ok, med tanke på att ord pris hade varit över tusenlappen.
Testade just den där 50 kr-rabatten från Femina, och den funkar inte! Visst var det väl den 19:e november den skulle börja gälla?
Jag har också precis shoppat, på nätet. Eftersom rabattkoderna låg kvar hela tiden, så gjorde jag tre beställningar.. Ooops, undrar om de reagerar på det..?
Blev totalt 431,50 för 7 plagg:
2 Bamsetröjor, 1 Bamse-kjol, 1 par Bamsemockasiner, 2 velourbyxor t3b2 och 1 tröja t3b2.
Ganska nöjd!
Hmm...hur många gånger törs man beställa med de två 50 kr-koderna..? Känns ju rätt sniket att utnyttja det.. Men det är bra mycke roligare å handla om man får 100 kr rabatt varje gång!
Nån som vet hur länge rabatten från Femina gäller??
Tycker också den klänningen är söt, men ändå känns den inte riktigt "rätt" för mej.. (eller för mina tjejer då alltså..)
Gillar mer den grå med samma hjärtan upptill, som finns på babyavd. Den är toksöt!
Velar som bara den ang julkläder till töserna! Såg en jättefin rutig kjol i vinrött på babyavd på H&M som jag gärna vill ha till minstingen (hon har 86/92), men den va såklart slut i 86 i den butiken och jag har inte haft möljighet att kolla i nån annan, och på nätet finns den inte med alls! Tråkigt, för jag fastnade verkligen för den!
Till stora tjejen har jag inte hittat nåt alls.. Hon fyllde år i veckan och fick då en rutig tunika (grå-rosa-vit) med svarta jeansleggings till -supertufft! Funderar på om hon ska få ha den på jul, fast kanske med vita strumpbyxor till, känns mer juligt tror jag..
Vill ha nåt som är lagom "juligt"...inte nåt som man inte vill använda senare för att det är för rött och "juligt"!