• elvatolv

Hur mycket kan du tänka dig betala för en begagnad Pocket-bok?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-02 20:55
    Missade val 0-5kr och 5-10kr.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur mycket kan du tänka dig betala för en begagnad Pocket-bok?
  • Angels Fall First

1 krona, kanske 5 om det var en bok jag VERKLIGEN vill läsa. Begagnade pocketböcker säljer extremt dåligt (min pappa har haft loppis hela somrarna i många år) och är inte värda något. 

mina svenska bostäver kommer och går
  • Thaleya

betydligt mer än 50 spänn, beror ju helt på hur ovanlig boken är :D

en vanlig bok som det går att få ny för 300 spänn skulle jag inte ens köpa begagnad.

• Ekorrfamiljen

Det beror på vilken bok det är, hur svår den är att få tag på och hur gärna jag vill ha den. Runt 20-30 kronor skulle jag kunna tänka mig att ge iaf.

En vanlig Harlequin-roman från 1982 däremot vill jag inte ge mer än 1-5:- för.

Tin 950103, Saga 961003, Vendel 060504, Minivalpen Bf 091103
  • Normans

Absolut max 10 spänn men egentligen inte mer än max 5, när man kan köpa nya på nätet för 39:-/st så....

Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  • Marma

5-10 men röstade på 10-20 fö rom den e bra o jag letat efter den kan jag gärna betala 20kr

• Stårschan

5-10 kr för en slit-och-släng-pocket. Om det däremot är en bok av en författare jag verkligen gillar, och som är svår att få tag på i Sverige, skulle jag ge uppemot en hundring.

Svar på tråden Hur mycket kan du tänka dig betala för en begagnad Pocket-bok?