• Hallonbåten

Var hittar jag Rory Racerbil-leksak?

Sonen har sett en Rory Racerbil som man kan mecka bort hjul och motor på.
    Vet inte var han har sett den, men han har nu i alla fall sparat en massa pengar, pantat burkar och varit allmänt flitig, och ska självklart få gå o köpa sin bil som han ju har jobbat ihop till själv.
    Men var finns den då??? Jag har kollat BR´s hemsida, där hittade jag den inte.
    Är det nån här som vet var den kan köpas? Och i runda slängar vad den går på?

*Melvin 050715* + BF okt.
  • Svar på tråden Var hittar jag Rory Racerbil-leksak?
  • Hallonbåten

Puff puff

• Soltrollet

Jag har sett den i alla leksaksaffärer jag varit i. Testade själv att söka på BR´s hemsida och tycker det är väldigt märkligt att den inte kommer upp. Sök på Google istället och ett litet tips, han stavar sitt namn Rorri Racerbil .

• Hallonbåten

Ahh, tack för det tipset! Googlade Rorry och Rory igår, men hittade bara en jäkla massa bloggar... Då är det nog värt att kolla BR live istället då.

• Hallonbåten

Ingen som vet vad den kostar? Har inte lyckats hitta rätt bil genom att googla. =(

• RoseMarie Nielsen

Jag har sett en sån på Barnens Hus =) Minns inte hur mycket den kostade.

• Soltrollet

Under sonens Rorri bil står Top Toy A/S . På deras hemsida står följande:
    TOP-TOY A/S är ett holdingbolag som består av följande bolag: BR-Leksaker, TOYS"R"US (Scandinavia) och TOP-TOY (Hong Kong) Ltd.
    Bilen borde med andra ord finnas på både BR och Toys´r´us.
    Det bästa är nog att gå till en leksaksaffär och fråga.
    Sonen har fått sin i julklapp och därför vet jag inte vart den är köpt. Jag skulle tro att den kostade ca 200 kr. Hoppas verkligen att ni hittar en!

• Hallonbåten

Tack alla för hjälpen!!

Svar på tråden Var hittar jag Rory Racerbil-leksak?