Inlägg från: Cerdrica |Visa alla inlägg
  • Cerdrica

irriterad!

Jag som är mamma till en underbar liten kille från Kina blir så ledsen när jag läser detta. Det är tragiskt att det år 2009 finns sådana trångsynta människor. Sen undrar jag vad det är för tjejer som inte kan stå emot sina föräldrar i något så viktigt som kärlek men det är ju så klart en helt annan fråga.
    Jag önskar det fanns något jag kunde göra för din kompis och jag önskar att jag kunde ändra världen, både för hans och min sons skull.

• Cerdrica
    tankar2009 skrev 2009-10-01 20:55:48 följande:
    Det konstiga är att man måste vara ÖVERtydlig för att inte missförstås.Min sambo blev misshandlad av sin adoptivmor när han var liten så därav mina starka känslor kring detta ämne... tycker det är rent föröverjävligt för att uttrycka mig milt. Jag är mer än jätteglad över alla som hamnat i "rätt" familjer och haft en bra eller normal uppväxt men det är inte de som jag syftade på i mitt inlägg utan de som haft det jobbigt!
    Det är alltid fruktansvärt när barn blir misshandlade och jag beklagar verkligen att din sambo råkade ut för det här. Människor som slår barn skulle självklart inte få ha barn alls, varken biologiska eller adopterade.
Svar på tråden irriterad!