• Kastanj

liposinol

Är de någon som provat liposinol?

• Svar på tråden liposinol
  • AlexiusMamma

Började med dom igår, so far so good! Min mor använde dom och förlora kring 10 kg (runt magen, hennes problem parti eller vad man ska säga) på 3-4 mån med en halv dan kost. Mycket pizza hehe. Själv ska jag försöka mig på en helhjärtad insats och förlora iaf 19 kg. Det är ju så med sådana preparat att det funkar skit bra för vissa o inte alls på andra. Man får testa och se helt enkelt =)

• Kastanj

Hej!
    Å då är de bara å hoppas att de kan funka så bra på mej som på din mor!
    Började med dom i torsdags så har ju inte tagit dom så länge.

• tinkerbell

hej kastanj!!!

jag skulleinte rekommendera dig liposinol,den fungerade iallafall inte på mig,dessutom fruktansvärt dyrt,har för mig att jag betalade 300 kr för en förpackning med 60 tabl.1-2 Liposinol tabletter efter huvudmåltid och sen så ska man öka till 2-3 tabl efter en måltid med högt fetthalt. denna förpackning räcker inte ens 10 dagar,,det är inte värt pengarna,bättre att läggade på nyttiga fisk,kyckling övrig matinköp...

• Kastanj

Jo visst är de dyrt men kan de dämpa mitt sötsug är de värt de.

• AlexiusMamma

Hej igen, dom har ju inte dämpat mitt sötsug något vidare tyvärr. Kanske en aning :/ har ätit dom nu i 8 dagar och ja har iaf regelbundna toa besök hahaha... Men jag ger dom ändå en chans, dessa tar ju iaf en, två månader kanske innan man ser effekt och om inte så gör man som tinkerbell och satsar helhjärtat på nyttig mat ;)

Svar på tråden liposinol