krabbanoss skrev 2009-09-29 13:12:59 följande:
Varför låter du så arg på barnen, bara för att de är...ja, barn!? Inte bara dina egna, utan barn som fenomen, menar jag! När man läser dina inlägg så kan man tro att du snudd på är elak mot barn, bara för ren njutnings skull!! Påstår inte att det är så, givetvis...men, du får det att låta så genom det sätt du skriver på! Ser du ned på barn? Avundsjuk på barn? Anser du att barn är mindre värda individer? Jag är ärligt nyfiken vad som hänt, som gör att du låter så fruktansvärt anti mot barn?
det där va ett påhopp och kommer omedelbart rapporteras till fl......
du vet inte alls hur jag är...
Jag är inte arg på barn men de ska hålla sig på mattan,,,, dvs lyssna och respektera andra
Jag är aldrig elak mot barn och kommer inte vara det heller... eller om man vill kalla det elakt att säga nej till ett barn om något ja DÅ är jag det varje dag men inte på annat vis....
Jag ser inte ner på barn men ja ser ner på morsor som inte kan uppfostra sina barn till snälla trevliga barn som kan vara med utan att bråka, skrika, slåss och grina för att de inte får sin vilja igenom!
Nej barn är inte mindre värda men det ska lyssna på sina föräldrar och rätta sig efter de regler man har i varje familj!
Jag är heller inte avundsjuk men jag är EMOT att barn ska få som de vill och få göra som de vill bara för att de just är barn! Jag tycker inte om att de inte ska följa regler som andra måste göra och jag tycker heller inte om att så många anser att barn ska få med privilegum än alla andra.. rätt ska va rätt.,.. de regler vi vuxna måste följa ska barnen följa,,,, dvs inte slåss, inte bråka, inte gapa och skrika för att vi inte får som vi vill, inte ta saker från andra mm.
Hur skulle de se ut om ja la mig ner i affären på golvet och grina för att ja inte får en klubba eller tablett ask när ja vill... om min man säger... nej min fru inte godis idag!