• Anonym

När är man bisexuell?

Jag o sambon surrade idag o så säger han ngt i stil med "ja men du är ju bisexuell"..jag har aldrig tänkt på det förut. Jag nekade inte men svarade att jag inte skulle kunna vara tillsammans med en tjej.
    Sen dess har jag funderat, när ä man bi eg?
    Jag tänder mycket mer på tjer än killar. Skulle jag få för mig att kolla på porr skulle det vara tjejer jag vill se. Jag har 2-3 ggr i mitt liv fastnat för ngn tjej jag sett. Oftast dom med anorlunda utseende. En fastnade jag för henes läppar. En annan för.. ja hennes mun. Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli tillsammans med en tjej, men har alltid velat ha sex med en. Jag kan inte tänka på en kille o bli kåt tex..

ja.. jag är bara nyfiken:) har aldrig funderat på det tidigare förrän han sa så där idag

• Svar på tråden När är man bisexuell?
  • Anonym (NVF)

Jag känner precis som du.. Skulle gärna ha sex med en tjej men skulle aldrig vilja ha ett förhållande med en. Ser mig inte som bisexuell men "multisexuell"? ??:)

Min sambo vet att jag gärna vill ha sex med en tjej o han ser nog inte mig som bi. Han skulle gärna vilja va med eller se på när jag gör det dock;)

• Anonym

multisexuell.. ja kanske. :)

• Anonym

ingen annan som vill säga ngt?

• sanna1988

jag tror inte man blir kär i ett kön utan i en person. sen bromsar man sig själv. Jag har haft sex med en tjej och tyckte de va underbart. men ingen av oss ville gå vidare. tror även tjejer har lättare att "tycka om" personer och släppa fram känlor. man behöver ju inte vara bi för att man känner sex lust till någon.. jag tror att alla någon gång får en tanke och skulle vilja testa med en av samma kön. några gör de andra har den fantasin kvar och andra slår bort den.

• Anonym

För mig är det inte bara ngn gång.. Jo visst tjejerna jag "fallit" för. Men då är saken också den at jag ALDRIG falit så för en kille! Jag har aldrig kunnat fantiserat om en kille o gillat det, bara med tjejer. Ska jag tänka på en sexig kropp är det en kvinnokropp jag ser.

• Anonym (kille29)

Bi är man om man kan vara tillsammans i en parrelation med båda könen.
    Personligen klassar jag ej bisexuell om man enbart tänder på båda.

• Anonym

Tänder också mer på tjejer än killar om man pratar porr. Tänker också på kvinnokroppen som mer upphetsande. Kanske beror på att man har en själv och känner den? Jag räknar mig inte som bi, är gift och har barn.

• Anonym (kille29)
    Anonym skrev 2009-09-03 20:11:36 följande:
    Tänder också mer på tjejer än killar om man pratar porr. Tänker också på kvinnokroppen som mer upphetsande. Kanske beror på att man har en själv och känner den? Jag räknar mig inte som bi, är gift och har barn.
    Bi nyfiken då?
  • LadyWillow

Men TS, menar du då att du inte tänder så mycket sexuellt på din sambo?

Svar på tråden När är man bisexuell?