Reima vs Didriksons i vinter??
Någon som har provat båda eller vet något om skillnaderna dem emellan?
Helt enkelt; vilken är bäst??
Någon som har provat båda eller vet något om skillnaderna dem emellan?
Helt enkelt; vilken är bäst??
ingen?
Beror på tycke, smak, väder, barnets kroppsform osv :)
Reima gillar jag när barnen är upp till 3 år och sen har jag gått över till didrikssons.
Har oxå testat båda och kan väl inte säga så mkt om värme o tålighet för väta än att de är likvärdiga. Men jag blev grymt besviken på tåligheten på Reimas overaller! Den Didrikssonsoverall vi har är använd av två barn o två vintrar o är i bättre skick än vad Reiman var efter en halv vinter använd av ett barn.. Då bor vi tom i norrland o har relativt mycket snö om vintrarna
har didriksons till store killen 3,5 år. Hade det även förra året (jacka) Super-duper nöjd Såååå himla bra. Köpte oxå ett par reima byxor på rea...de är oxå bra har inget att anmärka där.
Till lille killen på 1 år har jag i år köpt en reima (på rea annars tycker jag de är för dyra...) Verkar bra men vet ju tyvärr inte än....Även lille killen har ett set med jacka+byxa från didriksons. Tror att jag kommer bli supernöjd i år
Men som det skrivs innan....Är barnet några år så skulle jag satsa på didrikson; tuffa smidiga kläder till bra pris i superkvalitet!
Men varför inte Didriksons till de små oxå?? Sonen är 1,5 år...