Inlägg från: BlommyNess12 |Visa alla inlägg
  • BlommyNess12

Matstol med "bricka"

Mijjo skrev 2009-09-03 23:41:35 följande:
    jag har ju självklart funderat på den ,, men har inte kännt på den än ,,är den verkligen stabil?, vill att den ska stå stadigt på golvet utan risk för att den tippar om nån kommer åt den .
    Du, min son knatar runt med den som en "lära gå"-vagn medan hans kompis sitter i den, den tippar inte.. den tippar inte ens när han tar spjärn med fötterna mot bordet och snabbt trycker ifrån, den bara glider ifrån.. Och då gäller det ändå en snart 1-åring!
  • BlommyNess12
    empresskaren skrev 2009-09-04 11:07:46 följande:
    Piff o Puff skrev 2009-09-04 10:39:48 följande: Jag det är precis varför jag gillar inte den! ; ) Och när man flyttar stolen, ramlar ur benen hela tiden när jag använde den på McDonalds!
    ramlar ur benen?WHAT?hurdå? den stolen måste ha varit trasig, för min stol har säkerhetspiggar som gör att benen inte kan lossna.
  • BlommyNess12

Antilop är en toppenstol! Men inte så jävla snygg tyvärr 

• BlommyNess12
    LillaZ skrev 2009-09-04 11:14:17 följande:
    Jag tror att de har slutat sälja de uppblåsbara kuddarna till antilop (vilket är skit, eftersom jag ville ha en). Men jag fick köpa en kudde i tyg istället och den behövs verkligen, annars klättrar lillen ur även om han har bälte. Men ingår inte bältet längre? vi fick det med stolen. Och då kostade den 100 kr.
    Vi fick med bälte till, och den kostade 99 kr när vi köpte den..
    Men min son klättrar inte ur stolen, så jag har aldrig använt bältet.
  • BlommyNess12

Använde bara uppblåsbara kudden när han var under 6 månader också, fast alla är vi ju så olika! Har en sån kudde liggandes om någon skulle vilja ha (om de nu slutat sälja)

• BlommyNess12
    LillaZ skrev 2009-09-04 11:24:44 följande:
    Då är jag spekulant! :) Men du kanske får fler barn och då behövs den där kudden. Det är mycket smidigare med en i plast än en i tyg. Har försökt sätta plastpåse över, men då blir han bara mer intresserad av påsen.
    Äh skicka din adress på inbox så får du den på posten, jag avskydde den där kudden
    dessutom ska jag inte ha några fler barn, om jag får bestämma *s*
Svar på tråden Matstol med "bricka"