• Anonym (blyger)

Titta på porr utan att det syns

Skulle så gärna vilja titta på porr på datorn utan att min sambo kan se att jag varit inne på någon porrsida sen. Går det?
    Min sambo gillar om jag tittar på porr men jag är lite för blyg för att stå för det.
    Om jag klickar på en länk, syns det då i händelselistan?

• Svar på tråden Titta på porr utan att det syns
  • lia76

Det syns vilka sidor man har varit i genom historiken, ja.
    Så det är bara att tömma historiken, cache, cookies
    Det gör du via internetalternativ på menyn.

Älskar min familj
  • Anonym (blyger)

Jamen, då ser han att jag tömt historiken vilket jag aldrig gör annars och då fattar han direkt att det är något skumt. Det funkar inte.

• drift

Ladda ner en extra webbläsare och använd den till porrsurfandet, självklart så har du ju inga synliga ikoner eller liknande till den nya webbläsaren.

Men det bästa borde ju vara att tala om detta för din partner om denna skulle gilla det? Det kan ju användas till att kanske förbättra erat sexliv :)

• HonSomHarDetLångaStörigaNicket

verktyg - ta bort webb historik och så rensa så gör jag när jag porrsurfat {#lang_emotions_innocent}

• HonSomHarDetLångaStörigaNicket
    drift skrev 2009-09-04 19:18:19 följande:
    Ladda ner en extra webbläsare och använd den till porrsurfandet, självklart så har du ju inga synliga ikoner eller liknande till den nya webbläsaren.Men det bästa borde ju vara att tala om detta för din partner om denna skulle gilla det? Det kan ju användas till att kanske förbättra erat sexliv :)
    Fiffigt!
  • Mirla

Tryck på Ctrl + H där syns en lista med sidor du varit inne på. Du kan högerklicka och deleta de sidor som du inte vill ska finnas kvar i historiken.

• Anonym (MAC)

Eller köp en MAC och surfa på Safari, där finns en knapp som heter "Surfa Privat".

• Anonym
    Mirla skrev 2009-09-04 19:25:13 följande:
    Tryck på Ctrl + H där syns en lista med sidor du varit inne på. Du kan högerklicka och deleta de sidor som du inte vill ska finnas kvar i historiken.
    UPS... Tack för att du sa det.. :/
  • FlamingRed

Nya firefox har också en knapp för att surfa "privat", dvs inget sparas som visar vad du varit...

• engdahl

Anonym (MAC) skrev 2009-09-04 19:26:42 följande:

Eller köp en MAC och surfa på Safari, där finns en knapp som heter "Surfa Privat".
    Fungerar alldeles perfekt!
Svar på tråden Titta på porr utan att det syns