Familjetrollet skrev 2009-11-07 21:26:16 följande:
Ärligt talat så förstår jag inte HYSTERIN ang denna influensa.folk dör ju dagligen av olika sjukdommar.Denna influensa skördar ju inte ens liv varje minut .Jag är inte ett dugg rädd för influensan.Tidningar förstorar bara upp allt.Hade denna influensa varit dödsfarlig så skulle folk dö hela tiden osv.folk skulle nog bli tvångsvaccinerade om denna influensa skulle vara dödsfarlig och utrota många människor
Att det blir en hysteri är ju för att den är helt ny och man inte riktigt vet hur den kommer fortgå...
Tror knappast det är media som får all sjukvårdspersonal att ta sprutan, det är inte media som tagit fram vaccinet...
Jag är inte heller RÄDD men tänker ändå ta sprutan, får hällre lite bivärkningar än ligger med den där jädra influensan, Tedde har fått sprutan å han va ändast lite öm i armen ett par dagar å kommer nu även barn under tre få den så JA då kommer Mathilda få den...
JAg blir ytterst sällan mycket sjuk men när ja blir det så blir ja det ordänkligt!! Har nog aldrig mått så dåligt som ja gjorde i vintras när ja fick den vanliga influensan.....