Inlägg från: FamiljenLindwall |Visa alla inlägg
  • FamiljenLindwall

vi i linköping 1

Hej hopp i höst vädret.

Nu har jag hittat hit med

• FamiljenLindwall

Skönt playmate att wincent mådde bra sen, nu har han ju lite mer fins kläder och ett spjälsängsskydd.. tack för senast... kola kakerna tog visst slut ups, får göra nya..

Sj sitter man i staden idag hos en vän, senare i em blir de promenad till valla med henne och kompisa till med våra barn... gud så himelskt

• FamiljenLindwall
    FamiljenLindwall skrev 2009-09-07 09:51:26 följande:
    Skönt playmate att wincent mådde bra sen, nu har han ju lite mer fins kläder och ett spjälsängsskydd.. tack för senast... kola kakerna tog visst slut ups, får göra nya..Sj sitter man i staden idag hos en vän, senare i em blir de promenad till valla med henne och kompis till våra barn... gud så himelskt och så foljer dom fyrbenta vännerna med oxå
    Det blev vist lite galet här myplase skriv på min
    men skit sam det fungerar i alla fall .
  • FamiljenLindwall
    playmate86 skrev 2009-09-08 12:13:49 följande:
    hade du trevligt i lkpg igår??? försökte nå dig men du svara inte
    ja det är kanon att bo här barn vänligt och det är bara barn familjer som bor på min gård i olika åldrar det tycker jag är bra.... Man behöver inte ora sig över bil trafik så nära som på buss gatan på våran bak sida det går :)
  • FamiljenLindwall
    MyPlace skrev 2009-09-10 11:00:55 följande:
    Är de någon som ska till brandstationen på lördag i lambohov?? Vi ska ditt ifall nån vill och hinner ses... F Lindvall: hör av mig imorgon
    själv klart gumman ska vi dit hela takon familjerna vad sköt att det löste sig med eran ekonomi till slut jag ringer vid 20:00 ca då dom stora har lagt sig kram
  • FamiljenLindwall
    FamiljenLindwall skrev 2009-09-10 16:25:13 följande:
    själv klart gumman ska vi dit hela takon familjerna vad sköt att det löste sig med eran ekonomi till slut
  • FamiljenLindwall
    MyPlace skrev 2009-09-10 17:04:29 följande:
    låter bra de , här blir de hela familjen utan Olivia hon har pappa vecka ju;-p..
    Förlåt om jag inte ringde igår men du vet ju hur rörigt det är här på kvällarna så det gick inte att ringa .. Men idag kan jag ringa dig det är lite lugnare i dag ...
    Ska till stan och lämna papper men efter 14 ska jag kuna slå en signal...Kram
  • FamiljenLindwall
    Firstandhappy skrev 2009-09-15 19:35:44 följande:
    jag håller mig till lambohov....
    Jag håller med dig finns det något bättre en när barnen bara kan gå ut utan för dörren utan att det är trafik på gården och leka och man själv kan sitta på ute platsen på fram sidan och njuta av en kaffe under tiden barnen leker .......
  • FamiljenLindwall
    Firstandhappy skrev 2009-09-16 10:27:03 följande:
    nej det är underbart, fast vi bor ju på 2 vån så jag får vackert följa med ut...
    Vi bor i en radhus lght som är jätte stor och rymlig med tomt till
  • FamiljenLindwall
    Firstandhappy skrev 2009-09-16 12:58:34 följande:
    bor ni med neråt lantmannagatan??duktiga jag trots sjukdom, vart på långpromenad med barnen, hälsade på morfar som jobbar vid univeristetet nu o fikat lite, sen förbi daniel o sa hej o läskade alla gravida där men våra barn!!
    japp hörn i hörn med änggårdsskolan 212 blir det
  • FamiljenLindwall
    MyPlace skrev 2009-10-18 15:29:38 följande:
    hej hopp alla glada Linköpingmammor..Ska in till stan på Onsdag fm och undrar om de är nån som har tid för en fika. ska ju träffa 2 andra mammor efter kl 12 men tills dess är Arvid och jag själva, tror de blir inne stan vi håller till ska in på veramoda och se om ja hittar nåt att ha på mig,, på fredag är de dans i norrköping ¨på borgen till SCOTTS jippiiNuär de visst mat här.. är hos mormor och morfar en sväng idag..skicka gärna sms de som har mitt mob nr el skriv på fb komme inte in på fl via mobilen... ha de gött alla kramar
    Jag har tid att ta en fika på onsdag med dig om du vill ska själv in till stan när är du inne då ? Om jag inte åker på att åka upp med lille man för prov tagning får svar på det i morgon , Annars kan jag enda till 14:30 då jag måste vara hemma till nelly slutar fritis
Svar på tråden vi i linköping 1