Inlägg från: playmate86 |Visa alla inlägg
  • playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • playmate86

då skriver jag första inlägget. det finns ett annat forum för oss i linköping där det bara blir tjjafs så jag startade därför ett nytt. här är alla välkomna att läsa, skriva eller komentera.

inte alltid det finns ett samtalsämne som man kan komentera utan man läser bara och sen när man anser att det är något man kan skriva om är man extremt varm välkomen att skriva det med...

• playmate86
    LittleMee skrev 2009-09-04 21:58:17 följande:
    Jag kan skriva här. Efter att ha skrivit i den gamla tråden ang hur litet vårt badrum är var jag tvungen att övertala sambon att flytta. Nu funderar vi på vart man kan göra intresseanmälan med Stångåstaden. Några förslag?
    kah bor i stångåstaden jag gick in på ett av deras kontor och listade mig som sökande dom har kontor i johannelund, ryd och i Tornet. jag tror även att det ska gå att göra en listning på deras hemsida stangastaden.se

felet med stångåstaden är att det tar en sån himla tid att få upp poäng så man får en lägenhet. har du kollat med graflunds för dom har först till kvarn som gäller och riktigt fina lägenheter likaså har riksbyggen.

hoppas det var till hjälp...
  • playmate86

graflunds är kanon med... oftast inte så många våningar där heller max två tror jag.,...