Inlägg från: playmate86 |Visa alla inlägg
  • playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • playmate86

då skriver jag första inlägget. det finns ett annat forum för oss i linköping där det bara blir tjjafs så jag startade därför ett nytt. här är alla välkomna att läsa, skriva eller komentera.

inte alltid det finns ett samtalsämne som man kan komentera utan man läser bara och sen när man anser att det är något man kan skriva om är man extremt varm välkomen att skriva det med...

• playmate86
    LittleMee skrev 2009-09-04 21:58:17 följande:
    Jag kan skriva här. Efter att ha skrivit i den gamla tråden ang hur litet vårt badrum är var jag tvungen att övertala sambon att flytta. Nu funderar vi på vart man kan göra intresseanmälan med Stångåstaden. Några förslag?
    kah bor i stångåstaden jag gick in på ett av deras kontor och listade mig som sökande dom har kontor i johannelund, ryd och i Tornet. jag tror även att det ska gå att göra en listning på deras hemsida stangastaden.se

felet med stångåstaden är att det tar en sån himla tid att få upp poäng så man får en lägenhet. har du kollat med graflunds för dom har först till kvarn som gäller och riktigt fina lägenheter likaså har riksbyggen.

hoppas det var till hjälp...
  • playmate86

graflunds är kanon med... oftast inte så många våningar där heller max två tror jag.,...

• playmate86

lambohov är som sagt knaon, majelden visa delar av berga sen är det ullstämma och de ställena som är bra i stångåstaden,.....

• playmate86

skönt att man kan få det... jag bor i berga för tillfället och på den gårde jag bor är det kanon lugnt men gårdarna runt om är polisen var och varannan dag känns det som

• playmate86

jag bor i västberga percis vid ån dock inte i de nybyggda... ja det finns en hel del invandranre nhär men de är hur lugna som helst. värst är pionjärgatan och luftvärnsgatan

LittleMee skrev 2009-09-05 10:52:24 följande:
    Åh men då kanske du kan svara på vad området heter som jag är sugen på. Varje gång jag promenerar till coop extra härifrån så passerar man ett bostadsområde (mycket grönt och stora gräsplättor) precis mellan Berga centrum och Coop. Med risk för att det ska låta illa men det verkar vara mycket invandrare som bor i det området. Vet du var jag menar? Karln är osäker på om det är Västra Berga eller Östra.
  • playmate86

välkomna alla nya

FamiljenLindwall skrev 2009-09-05 12:26:51 följande:
    Hej hopp i höst vädret. Nu har jag hittat hit med
  • playmate86

ska väl uppdatera lite om vad som hänt.

fick i går kväll runt nio åka upp till förlossningen då jag inte känt vincent röra sig på hela dagen och vi kom hem runt elva. allt såg bra ut och en halvtimme efter att vi kom dit började han att spara så bara den och har hållt igång hela natten.

kram kram

• playmate86
    Skorpan08 skrev 2009-09-06 10:42:27 följande:
    Knack, knack... får man komma in? Kul med ännu en tråd! playmate86: Skönt att du fick komma in och se att allt är ok. Dom kan skrämmas rejält ibland dom små liven.
    hej hej varmt välkommen hit.

jo det gör dem verkligen blev helt skakis.... skönt att han är igång i magen igen.
Svar på tråden vi i linköping 1