Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

vi i linköping 1

ja lambohov är kalas, man får dagis snabbt med o det e bra.

• Firstandhappy

hela förmiddagen ute i lekparken med båda barnen, mannen jobbar hela helgen så det blir inte mycket gjort hemma.
    Nu ligger båda o snusar gott, den stora i sängen o den lilla på balkongen.

• Firstandhappy
    Mandarin skrev 2009-09-05 13:23:53 följande:
    Vi har också varit i lekparken hela förmidagen, sambon har städat hemme (svär mor kommer på besök) Linn är hemma hos en kompis, Alex sover och Amanda tittar på Tv sååååå tyst det är bara diskmaskinen som hörs....
    ville med attmin sambo skulle städa men han jobbar så det såg lika illa ut när jag kom hem med dom.. kanske skulle passa på innan man ska hämta mannen o sen ut o koppla extraljus på bilen..
  • Firstandhappy

klockan efter 9 på kvällen o fortfarande inte gjort nåt vettigt hemma..
    ja ja extraljusen sitter på bilen iallafall.. duktig jag är..

• Firstandhappy

nu har jag vart duktig....
    diskat, städat kök, tvättat matta, städat 2 badrum, torkat golv, hängt tvätt, vikt in tvätt...

• Firstandhappy

en fråga bara, varför ska vi ha en massa olika trådar om alla ska fråga o hoppa runt i dom.. är det intre bättre då att hålla sig till en..

bara tänkte eftersom "vanliga" linköpingstråden blev sammankopplad med "fikatråden" trots att de inte har nåt med varandra att göra.
    Fikatråden startades av några av andra som inte "fick" vara med och fika med gravida förstagångsmammor eftersom (bland annat jag) hade syskon som då inte skulle få vara med.

• Firstandhappy
    LittleMee skrev 2009-09-06 21:12:30 följande:
    Bra att veta. Nu har vi ganska precis varit på sightseeing i stan. Tittade Graflunds hemsida och blev positiv överraskad av de billiga hyrorna men när vi åkte dit idag tyckte jag att det inte såg så lugnt ut . Skönt att det gick bra på förlossningen. Åkte också in en gång för att han inte hade rört på sig. Trodde aldrig att den lugna bebisen som låg i magen skulle bli en sån vilding . Vilken vecka är du i?
    ja hur går det för dig egentligen, du hade det ju lite jobbigt ett tag där??
  • Firstandhappy
    LittleMee skrev 2009-09-06 21:30:13 följande:
    Jo det är mycket bättre nu. Men han kan fortfarande vara gnällig på dagtid. Vill inte sitta/ligga still utan vill helst att man går runt och vaggar på honom eller håller upp så han kan få stå och hoppa lite. Att handla lite mer saker eller att strosa runt i affärer (när jag är ensam) är det inget tal om då han blir så uttåkad i vagnen.
    vet hur det är, min lilla är precis likadan...
  • Firstandhappy
    LittleMee skrev 2009-09-06 23:23:49 följande:
    Härligt . Du som dessutom har en till hemma att underhålla. Hur är det med ryggen? Försvann det efter förlossningen?
    ja det tog en vecka 14 dagar innan värken försvann men nu är jag på topp igen..
  • Firstandhappy
    FamiljenLindwall skrev 2009-09-07 09:51:26 följande:
    Skönt playmate att wincent mådde bra sen, nu har han ju lite mer fins kläder och ett spjälsängsskydd.. tack för senast... kola kakerna tog visst slut ups, får göra nya.. Sj sitter man i staden idag hos en vän, senare i em blir de promenad till valla med henne och kompisa till med våra barn... gud så himelskt
    ska med till valla fast senare men väm o hennes lovely kids.. skönt när man har barn i passande ålder som kan leka tillsammans..
Svar på tråden vi i linköping 1