dinana skrev 2009-09-19 19:48:33 följande:
Vad roligt att se dig här! Ja, vissa av oss tror jag tröttnade på att hänga i den gamla tråden då det var mest skitsnack där. Kul att Nathalie trivs nu. Förskolan är inte alltid så rolig men Molly verkar trivas som fisken i vattnet... hon vill inte följa med mamma hem när jag skall hämta henne. Eller så beror det på att hon inte tycker om att vara hemma med mamma... *humm*Japp, julshoppingen har man redan påbörjat.... Men sååå svårt att lista ut vad man skall köpa för något utan att avslöja det. Gaaah. I år skall vi fira julen med mina föräldrar.
Tack

det var inte p.g.a. skitsnack som jag lämnade tråden, anledningen var att det fanns en person som berättade allt som jag skrev i tråden för mina svärföräldrar, tur att sanningen kom fram tillslut iaf
Jag har också börjat julshoppa, vill inte vara ute i sista minuten! Vi ska fira jul här i Linköping

Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-19 19:55:18 följande:
Vad kul att se dig här, välkommen hit Nu ska jag o sambon mysa o se film, imorgon ska vi till ikea o shoppa lite..
Tack!

Allt bra med er?
Marayah skrev 2009-09-19 20:04:36 följande:
Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-09-19 19:34:37 följande: Hej tjejjen! Va roligt att se dig. Grattis till Peter!!! Va skönt att Nathalie trivs nu. Här har vi det lugna gatan i helgen. Har hundarna. Dom ska sova hos oss inatt. Får se hur det gå då dom är vana att sova i sängen där hemma. Men här blir det soffan. Kanske man ev vaknar med två hundar i sängen inatt/imorgon.
Hej vännen! Tack desamma

Ja, det känns så skönt att lämna henne till förskolan och veta att hon trivs och veta att pedagogerna är helt underbara med henne!
Vad är det för hundar du har hand om?