Inlägg från: Pannkaksmamman |Visa alla inlägg
  • Pannkaksmamman

vi i linköping 1

Hej kan man få vara med o tjattra lite här då o då. såg att det var fler här som fått småttingar på sista tiden.
    sen 10 år så bor jag i åtvids kommun men jag är o förblir Linköpingsbo. :)Har ju jobbat där jämt.
    Vi väntar 3e barnet, bf den 25okt.

• Pannkaksmamman

tackar :)
    Är det nån här som vet hur det står till med barnafödandet på us (i kommunen) just nu.. är det risk att bli skickad vidare eller så?
    när man går med mage ser man ju magar överallt, så jag gissar att det är en babyboom just nu? eller har jag fel

• Pannkaksmamman
    Firstandhappy skrev 2009-10-11 18:21:19 följande:
    risken finns väl alltid men med mina 2 har jag fått föda på us utan problem..
    jo jag har med fått komma in till us utan problem med mina tidigare.
    men nu med tredje räknar jag med att det går ganska så fort och då kan det vara bra att vara förberedd på att få åka en bit.
    men det brukar ju ordna sej :)
    är mest orolig för att bli ivägkörd direkt. pga att de tidigare gått så bra och att det är tredje.
    sist hade jag behövt vara kvar ett par timmar till! men delade rum med ett par som kom in på rummet lagom till jag o sonen vaknade, jag ville sitta uppe o gosa, men de två nyblivna föräldrarna delade säng o sov efter en jobbig natt... så jag satt i uppehållsrummet en stund sen åkte jag hem. :)
Svar på tråden vi i linköping 1