• Mizzz

vi i linköping 1

Marayah skrev 2009-10-14 19:02:21 följande:
    Så för de som vill fika: Ikano kl 12 fredag!? Nån måste ju dra lite i't så de blir någe.... 24:e denna månad får de som vill k0mma på krydd/ljusparty.
    Juste, jag glömde svara på sms:et Jag vet inte än om jag kan, hoppas det går bra med sen anmälan?
  • Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2009-10-14 21:14:53 följande:

Jag vet, jag hade likadant. När jag skulle validera en kurs nu på skolan så ville de ha alla arbetsintyg o sånt o jäklar vad många ställen jag har jobbat på, jag är oxå alltid så överambitiös så jag tog med rubbet, medicindelegering o sånt oxå för att vara på den säkra sidan. Min lärare sa att det var jag i ett nötskal, duktig hela tiden
    Haha, jag vet inte ens om jag har pappret kvar från den medicindelegering som jag hade på sommarjobbet
  • Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2009-10-14 21:19:04 följande:

Jag i ett nötskal att spara på precis allt KAN ju vara bra att ha nångång i framtiden
    Ja, visst, om inte annat för att elda nån dag när man fryser
  • Mizzz
    Familjetrollet skrev 2009-11-12 20:57:11 följande:
    kläderna blir ju bara mindre och mindre i stl.tom stl M och L har ju supersmala ärmar numera.sen tror de att alla är stöpta i samma formar.de har ju inga kläder för korta med många extra kilon på olika ställen på kroppen. alla plagg är ju tajta oavsett stl.alla ser ju inte ut som anorexiaoffer
    Jag har totalt motsatt problem för linus, alla kläder är för vida på honom.
Svar på tråden vi i linköping 1