vi i linköping 1
ja det låter ju bra... vi säger det.
ja det låter ju bra... vi säger det.
Har faktiskt ingen aning. Jag har fått nog nu, blir så jävla trött på Jenny att det inte är sant. Så fort jag skriver något så hoppar hon på mig direkt. Så nu fan så hoppas jag verkligen att jag slipper se henne igen. Skall bli såååå jävla skönt att flytta härifrån. Vissa människor går en verkligen på nerverna. Sen att hon sitter och snackar skit om en bakom ryggen det tycker jag heller inte om.. och jag vet ju hur hon snackar bakom ryggen på en del andra här... nej.
Molly har fortfarande feber. Hittade en gammal termometer som jag testade med och hon hade 38,2. Så jag avvaktar så länge. Förhoppningsvis har det gått över tills imorgon så kanske kan kravla ner till stan en sväng. Men inte helt hundra.
Jag kan nås på FB om ni vill mig något. Orkar inte sitta här på FL längre då folk tydligen inte får skriva något utan att bli påhoppade.
Vi skall inte vaccinera oss. Varken jag, dottern eller sonen... ingen större anledning till varför inte... men det är helt frivilligt så då så bestämmer jag att vi inte gör det.
Influensa som influensa.. det skulle nog bara var skönt iom det skördade en hel del folk. Vi är ju redan överbefolkade.. =D *hehe* Dör ju miljoner människor varje år så några tusen hit å dit är ju en droppe i havet typ.
Nej som sagt det är en ny influensa så de kan ju inte förutspå något... nästa år kanske det komemr nån annan influensa och året därpå nått annat... inte tänker jag springa å ta sprutor hit å dit bara för att några människor dör...
Bara för att man tar sprutan så betyder det ju inte att man inte är smittspridare. Så du som är vaccinerad sprider smittan lika lätt som vem som helst.
Undrar om man klassas som i riskgrupp.. humm... har ju problem med hjärtat och har haft sen jag var liten.. har problem med hlgt blodtryck... men nää.. stroke har jag ju fått en gång och då överlevde jag ju...