Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

vi i linköping 1

Marayah skrev 2009-09-21 13:45:17 följande:
    Sen kan de ju vara den man minst anar som kommer och trackaserar och gör övergrepp på en oxå... Som tex mitt första sex var inte att ja ville. Var min granne som kom in och ville ha de när ja typ var 11-13 eller nått... Vägrade låta mig använda telefonen, vägrade låta mig gå ut. Så de finns närmre än man tror tyvärr....
    ush vad tragiskt.jag hade en pojkvän som tjatade hela tiden att jag snart skulle bli byxmyndig.jag totalvägrade ha sex.det skulle vara med rätt kille.hade sen 2 till pojkvänner efter det som försökte övertala mig.men tji fick de

jag kände mig mogen först vid 17 år.

här är man extra rädd för ens egna töser ska råka ut för liknande.så jag har stenhård koll på vart de går och leker osv
  • Familjetrollet
    MyPlace skrev 2009-09-21 14:22:11 följande:
    Fy så illa ni har blivit bemöta, inte konstigt en annan inte vill vara ute på nätterna el gå ensam hem sj..Här gick man till en kompis på fm så Alma fick leka lite, kan säga att hon är mottligt rastlös hela tiden och de är faan bara ja som ska hitta på saker med barnen. Karl kan ju för fann inte har egen fantasi och ta med barnen ut utan att ja säger till morr är lite ur balans nu känner ja.. fick tvinga honom ut med Alma nu och hur kul känns det.. inte ett duggArvid ligger och sover middag efter lunch ,se hur länge han vill koppla av
    je se män.de är bra på mycket och ibland är de hopplösa.hoppas han får ett jobb snart.kan ju bli lite jobbigt i längden när båda är hemma
  • Familjetrollet

Skorpan08
    jag sänder er många styrkekramar

hoppas alla mår bra för övrigt.här har man åkt på nått.mår frutansvärt illa hela tiden.

imorrn har barnen studiedag så då blir det en sväng till tornby så barnen kan visa vad de vill ha i sina rum framöver.sen fyller lillan år snart så nu ska man klura ut vad man ska köpa

• Familjetrollet
    dinana skrev 2009-09-23 11:14:42 följande:
    skall vi ses då? molly är ju också ledig..
    gärna.kan vi ses på förmiddagen?eftermiddagen är rätt full med hundpromenaer osv
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-09-23 11:57:42 följande:
    ja det är nog inga problem.
    vi kan höras via sms imorrn bitti.de öppnar väll 10 imorrn på ikano-huset?
  • Familjetrollet
    Skorpan08 skrev 2009-09-23 12:59:27 följande:
    Nu är vi hemma igen efter provtagningen. Det var inte lätt för dom att ta prover idag, han är helt sönderstucken min lilla älskling. Men tills lut fick dom det blod dom behövde iaf. Värdena är stabila men får gärna gå ner lite till. Så på fredag ska vi upp igen. Sen blir det kontroller med 1-2 veckor mellanrum en tid framöver.
    stackars lillen.skönt att han mår bättre
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-09-23 12:04:32 följande:
    ja jag skulle tro det.. då eller vid nio.. fast det kanske bara är typ willys och sånt som har öppet vid den tiden
    jag kollar när de öppnar så man slipper gå för tidigt
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-09-23 13:50:51 följande:
    sorry för innan, för att jag jagade iväg er.. haha.. ser som vanligt förjävligt ut här inne. sen vart man uppe i lunchen. + att man inte är så sällskaplig när man sovit dåligt.
    sova dåligt är inte kul.här somnar jag redan innan kl 21.är helt slut numera när jag går upp innan kl 6 om dagarna

vad har ni hittat på för kul idag?här har man bara tagit det lugnt.har rensast ut i ena förrådet som ska ner till källaren
  • Familjetrollet
    LittleMee skrev 2009-09-23 15:35:23 följande:
    Usch da. Hoppas det blir bättre i morgon så ni kommer iväg till Tornby. Syr du förresten bara tjejkläder ?
    jag funderar på att sy kläder till pojkar,blir nog byxor och tröjor då ifall jag hittar bra pojktyger
  • Familjetrollet
    LittleMee skrev 2009-09-23 16:15:11 följande:
    Aha, säg till när det är på g så man får titta lite.Syr du även gardiner ?
    gardiner brukar sy ibland
    dinana skrev 2009-09-23 16:12:36 följande:
    Jag tycker du kan sy sittdynor till min nya vagn i denim... verkar vara svårt att få tag på.. skall vara sådan där sliten jeanslook... skulle vara så snyggt. Sen kan du ju tänka dig vad massa pengar du skulle tjäna när du säljer på Tradera =) Finns jättestor efterfrågan på vind/fotsack til Phil och Ted då sådana inte finns i original till vagnen
    jag har en dyna som är nästan klar*skratt*den jag fick rita av på din vagn.är det en UJ vagn?minnet är kort

jag kan sy dyna.har jeanstyg hemma .du är väll rätt bra på att sy?konstigt att det inte finns orginal fotsack till de vagnarna

just nu letar jag efter tripp trapp dyna och vanlig dyna till matstol.vill sy lite sittdynor.men det finns ju inga billiga beganade nånstans*snyft*
Svar på tråden vi i linköping 1