Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

vi i linköping 1

Skorpan08 skrev 2009-09-23 12:59:27 följande:
    Nu är vi hemma igen efter provtagningen. Det var inte lätt för dom att ta prover idag, han är helt sönderstucken min lilla älskling. Men tills lut fick dom det blod dom behövde iaf. Värdena är stabila men får gärna gå ner lite till. Så på fredag ska vi upp igen. Sen blir det kontroller med 1-2 veckor mellanrum en tid framöver.
    men va skönt för er, nu håller vi alla tummar o tår som finns att det blir bra snart o att pojken blir pigg o glad..
  • Firstandhappy

borde städa men vill inte..

• Firstandhappy

ja jag vill ha pojkkläder... o söta förkläden till köket..

• Firstandhappy
    Familjetrollet skrev 2009-09-23 19:04:29 följande:
    det var en svart komönstrad dyna
    jag har en dyna till vanlig ikea stol... om ni menar en sån där plast som finns på alla restauranger till barnen..
  • Firstandhappy
    dinana skrev 2009-09-23 20:07:27 följande:
    ingen sån här då.. tror de här skall vara anpassade till Antilop.
    min har sittdel oxå..
  • Firstandhappy
    LittleMee skrev 2009-09-24 12:31:23 följande:
    Min plutt har fått sin första tand . Han har varit gnällig de sista dagarna så jag funderar på om det kan vara p ga tanden. Han har fått suppar men verkar inte hjälpa. Några andra tips ? Han vill inte ta bitringen heller.
    tandborste...
  • Firstandhappy
    LittleMee skrev 2009-09-24 12:35:39 följande:
    Ska prova med det. Tack
    va det enda som fungerade på wille, han är fortfarande likadan, så fort det kliar lite i munnen på han nu med de sista tänderna springer han till toa o hämtar sin tandborste..
  • Firstandhappy
    LittleMee skrev 2009-09-24 12:46:27 följande:
    Låter logiskt... Sitter nu och drar tandborsten i munnen på honom. Han tuggar på den och sjunger högt så jag antar att han är nöjd
    ja sen att det blir ett plus att barnet vänjer sig vid tandborsten o ser den som en naturlig sak med är ju bra.. sen är det ju kanske inte toppen heller att de tror det är en tuggleksak, men men det får man fixa sen.. bara de är nöjda..

skönt att det verkar fungera..
  • Firstandhappy
    LittleMee skrev 2009-09-24 14:04:48 följande:
    Kan man på något sätt ta reda på ett hemnr om man har adressen?
    eniro.se...
    kan ju va värt att kolla
  • Firstandhappy
    Mandarin skrev 2009-09-28 07:35:09 följande:
    Jag var där i lördag men det var ju ett hus med 4 längenheter. Stog och velade en stund men beslutade mig för att ringa på och fråga och länghetsinnehavaren skulle flytta. 3 av 4 var hemma men ingen öppnade??!! Myckte märkligt...
    väldigt skumt...

ring stångåstaden o prata med dom o se vad de säger, man vill ju inte tacka ja till en lägenhet som mn inte sett
Svar på tråden vi i linköping 1