Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

vi i linköping 1

skönt skönt, nu fungerar allt som det ska på dagis så från o med nästa vecka kör vi full tid igen..

• Firstandhappy

ja en bra sak iallafall, sen va det ju nån nöt som hade mer poäng än oss som har satt upp sig på lägenheten... attsingens...
    Byta jobb med o börja jobba förhoppningsvis om 2 veckor.. suck, hoppas få det att funka annars blir det facket..

• Firstandhappy
    LittleMee skrev 2009-10-01 20:33:56 följande:
    Skönt att det ordnade sig för Wille på dagis. Har det hänt nåt på jobbet då du vill byta?
    både ja o nej, kan inte gå in på det så här offentligt men kan säga att min tjänst "försvann" under min mammaledighet o det skulle drabbat flera människor för att få tillbaka den
  • Firstandhappy

Leos och Vincents mamma skrev 2009-10-06 18:24:15 följande:

Blir det nåt imorgon då? Jag tänkte hänga med iaf, går gärna nånstans där man kanske kan äta lite lunch..
    tänkte fråga om du o jag ska ta en fika nån dag, tänkte kolla av läget lite med att plugga på moa på distans..
  • Firstandhappy

behöver göra validering på medicinkursen för att bli klar undersköterska, sen är det några till som jag vet Becka läser nu för att bli behandlingsassistent..

• Firstandhappy

Leos och Vincents mamma skrev 2009-10-06 21:26:09 följande:

Jag tar gärna en fika med dig o svarar på frågor Säg när du kan, jag kan i stort sett när som helst eftersom mina älsklingshuliganer är på dagis
    ja jag kan ju nästan när som jag med, har wille på dagis mån, tis o tors, men jag kan skicka ett sms till dig så kan vi bestämma dag..
  • Firstandhappy
    LittleMee skrev 2009-10-06 21:41:20 följande:
    En fråga till er som pluggar... Går det ens att få ett slutbetyg för min del? Har fina betyg från gymnasiet men fick streck på idrotten så det blev bara samlad betygsdokument .
    samlat duger lika bra...
  • Firstandhappy

Leos och Vincents mamma skrev 2009-10-06 21:38:34 följande:

Jag skulle aldrig klara att göra matte på distans, jag är väldigt trög i matte
    ohhh I love matte...
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-10-06 21:39:32 följande:
    Det blir toppen!
    typ torsdag kanske?
  • Firstandhappy

Leos och Vincents mamma skrev 2009-10-06 21:53:13 följande:

Jag är supertrög i matte, min pappa som är jätteduktig, hade stoora problem att få mig att fatta Ja, torsdag kan jag hela dagen fram till ca 15.00. Sen ska jag på studiebesök på kristinebergsgatans behandlingshem.
    ja men vi kanske kan ta det på förmiddagen eller så, har wille på dagis mellan 9-14... så nånstans därimellan så kommer jag med bara Molgan..
  • Firstandhappy

Leos och Vincents mamma skrev 2009-10-06 21:57:56 följande:

Ja, det blir ju bra. Vill du komma hit eller ska jag komma till dig? För min del spelar det ingen roll.
    jag kan komma ner, kan va skönt att komma ut på en liten promenad...
Svar på tråden vi i linköping 1