Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

vi i linköping 1

dinana skrev 2009-09-25 11:48:11 följande:
    hööreduuuuu!
    öppna paketet nu och fota vagnen så vi får se den*skratt*
    nä nu ska jag ut och hämta töserna.sen ska jag dra maken i örat då han inte har mobilen påslagen.jag ska ringa och påminna att han ska hämta nya "nyckeln"ja det är ju lätt när mobilen är avstängd.ja män är som de är*haha*
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-09-25 13:31:52 följande:
    Haha... jadu, den står här i hallen just nu och väntar på att få komma ut. Blev dock lite osäker på vad jag skall göra av Lillemannen.. Han kändes lite för liten för syskonsitsen där bak.. så skall nog ta å bona om lite i originalsitrsen så han kan ligga där... sen får M sitta i syskonsitsen ovanpå...
    det är nog bättre att lillen är högst upp.här tjatar barnen om er M hela tiden.de får ta och leka nån eftermiddag så kan vi fika hemma hos oss
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-09-25 16:05:48 följande:
    Ja vi får nog ta och göra detta... Alltså.. lilleman är ju för liten för att sitta själv känns det som.. så det blir ju konstigt att ha honom i sitsen där uppe då... aja... han kanske lär sig.
    ät det inget liggläge på övre sistsen?tyckte det var det på en bild på nätet.jag kollade runt nyss då jag dunderar på att börja sy sittdynor mm till barnvagnar igen.sittdynan till din nya vagn såg inte så rolig ut.
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-09-25 16:55:36 följande:
    vet inte vad du snackar om, jag har ju sååå fina dynor i min vagn =)
    wow vad snygga.jag kollade en återförsäljares hemsida.där var dynan supersmal upptill och delad för bältet mellan benen.men dina dyna är ju toppensnygga.jag ska nog börja sy dynor igen.

ni får gärna kolla min syblogg,har lagt in ännu mer alster nu.framöver lär det bli mycket blandat mot vad det är nu
  • Familjetrollet

åhh vad skönt det är att sutta ner
    tack diana för rolig dag i norrköping.
    vädret var inte nått vidare,synd att vi inte hann till de andra affärerna*skratt*

• Familjetrollet
    dinana skrev 2009-09-26 18:53:22 följande:
    jadu, inte mitt fel ju =P Någon tog ju spårvagnen till Klockaretorpet istället... =P
    hahaha vem kan de varit?*HAHAHA*

Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-09-26 18:50:19 följande:
    Det blev ingen grillning för vår del idag. Nathalie har blivit sjuk, hög feber, hosta och förkyld har dock varit på tornby och shoppat lite. Fick även en oerhört glad nyhet idag kan tyvärr inte berätta vad eftersom det finns folk som snokar alldeles för mycket!Hoppas ni alla haft en underbar dag!
    åh vad kul.det lået som något riktigt glädjande.sänder N krya på dig kramar
  • Familjetrollet
    Marayah skrev 2009-09-30 08:59:04 följande:
    Vart e alla? Här är det lugnt. Idag ska man på skolan o kika om de kommit tillbaka en uppgift och sen bibblan. Sen ska ja besöka Jockes kusin på sjukan en sväng.Sen bär det av mot mantorp. Hoppas alla får en trevlig dag!!!
    ni får oxå ha en bra dag.här ska jag ta och sy lite barnkläder och försöka komma på vad man ska köpa till lillan som fyller 6 år nästa vecka
  • Familjetrollet
    Marayah skrev 2009-10-04 13:36:08 följande:
    Jahapp, då har man vart på loppis o fyndat. Köpte 5 plagg för en hundring till filli dill.. Till Marko blev det en Power Ranger och ett par träningsbyxor. Fanns inte så mkt i just den storleken. Till mej blev det ett par pumaskor som såg knappt använda ut för en 50 lapp. Jock blev utan. Nu ska här springas upp på vinden o plocka ner kartong så man kan skicka upp massa urväxta kläder från Marko. Cicci o Diana: Hittade ni nått skojj??
    jag hittade massor med fynd,blev pank rätt snabbt

ush här kollade jag mailen nyss och fick ett så sorgligt mail.vår fina stampe somnade in idag!han svarade inte på penecilinet.ush jag bara bävar för att berätta detta för barnen.de fick veta att han var svårt sjuk och fick medicin.
    ush vi som har längtat så mycket på att få träffa honom
  • Familjetrollet
    guided skrev 2009-10-08 20:26:51 följande:
    Hej hej! Jag hoppar in mitt i allt o tänkte att jag kanske kunde hänga här lite med er! Jag bor visserligen inte i Linköping men min sambo är från Linköping o vi har planer på att flytta upp inom en snar framtid så jag tänkte att jag kanske redan nu kan hitta vänner o andra mammor!Jag heter Sophie o har en dotter, Agnes, som blir 6 månader om några dagar. Vi bor för nuvarande i Malmö.
    välkommen hit
  • Familjetrollet
    Pannkaksmamman skrev 2009-10-09 21:41:55 följande:
    Hej kan man få vara med o tjattra lite här då o då. såg att det var fler här som fått småttingar på sista tiden. sen 10 år så bor jag i åtvids kommun men jag är o förblir Linköpingsbo. :)Har ju jobbat där jämt. Vi väntar 3e barnet, bf den 25okt.
    välkommen hit
Svar på tråden vi i linköping 1