vi i linköping 1
Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-10 11:55:40 följande:
ser att ni pratar namn. De finns så mkt fina namn, men här har vi aldrig haft några större problem med det. Barnen har liksom passat i dom namn vi valt innan de kommit ut och dom passar bra ihop alla 4a med.
AllieF : ja röstar för Aaron de tycker ja är vackert
Idag har vi haft en toppen dag i stan, var på öppet hus på brandstationen i lambohov med vänner , sedan åkte vi till farmor och farfar och hälsade på .kvällen slutade med familjemys framför tv så himla mysigt och barnen var så glada och somnade snällt för en stund sen. Så nu är de vuxen tid sen sängen.
Ja som inte är inne så ofta säger välkomna till alla oxå mammor. Sj heter ja Malin bor nummera i Åtvidaberg igen, flyttade från linköping område ryd i december förra året. Då stora tjejen vart förföljd av en utvecklingstörd pojke. Så trygghet fanns inte där. Har barnen Olivia född 01 . liam 03, alma 06 och Arvid 08.
Ja ryd var då ingen hit, vill tillbaka till stan , men får nog se de på lång sikt då barnen trivs toppen här. Inte för att jag gör de så mkt men men allt för barnen heter de ju.
Åh, där bor en vän till mig, jätte fint område ju. Men jag har fastnat mer för lambohov , är bara rakt från på lambohovleden som tar än in till stan, slippa bussen och få härlig promenad. Här blir de mest mkt stilla sittande för de finns inte så mkt ställen att gå omkring på här , har ju bott i åtvid sen barnben