vi i linköping 1
Jag kan oftast inte dagtid så jag hänger på en annan gång istället.
Jag kan oftast inte dagtid så jag hänger på en annan gång istället.
Leos och Vincents mamma skrev 2009-10-14 10:04:22 följande:
Har ni sett annonsen att BR leksaker har 50% på allt Lego i morgon? *tipsar*
Funderar på att åka dit och trängas och fixa lite julklappar. Mina barn älskar Lego.
Jag var på BR, otroligt mycket folk men jag fyndade en del julklappar i alla fall.
Jag ställde mig i kön innan de öppnade, i annat fall hade jag nog gett upp.
Här har vi en liten kille med misstänkt influensa. Symptomen stämmer i alla fall men om det är den med knorr eller inte vet jag inte. Skit också. Jag vaccinerade mig i fredags så jag har inte hunnit få skyddet ännu så vi lär ju få det hela familjen om det är så att det är influensan. Vill inte!
Leos och Vincents mamma skrev 2009-11-02 16:56:29 följande:
Leos och Vincents mamma skrev 2009-11-02 20:35:20 följande:
Hoppla vad mycket folk som ville vaccinera sina barn idag. Jag tog och hämtade barnen lite tidigare än vanligt och var på vårdcentralen tio minuter innan dom började vaccineringen, ändå fick vi vänta 40 min på vår tur.
Men vad drygt att ni säger att vintern är så här! Jag hatar sand. Hatar sand. Mina barn älskar uppenbarligen sand, för varje dag när jag hämtar är deras kläder helt täckta av sand. När det är minusgrader och snö är barnen rena och fina hela vintern ju! Jag tvättade barnens overaller en enda gång på hela förra vintern för dom blev aldrig smutsiga pga att det var snö. Nu ångrar jag att jag inte köpte sand-bruna overaller i år.
Mina barn fick i benet. Dom har varit ok efter sprutan men klagat lite på att det gör ont i benet.
Mina pojkar är 4,5 år och de fick i benet på Lambohovs vårdcentral.