LittleMee skrev 2009-09-20 23:46:47 följande:
Tror du inte det bara är hjärnspöken? Vad tror du folk tänker om dig?
Jo men så e de säkert. Men så blir det ju oftast så att när man målar upp den där konstiga bilden så är det ju så det hea slutar, om du förstår va ja menar!!
Familjetrollet skrev 2009-09-21 06:18:40 följande:
här var det heta
diskutioner.själv blev jag kallad för invandrarälskaren/svartskalleälskaren i skolan då jag hade invandrarkompisar och killar som var invandrare.jag vart mobbad hela skoltiden och tyvärr visar det sig att invandrare är bra mycket bättre som vänner då de inte är är mycket måna om sina vänner.visst det finns röttägg inom alla hudfärger och sk raser.det finns ju lika många rasister oavsett de är svenskar eller invandrare.i ryd fick inte ens våra barn vara ute i lekparken för det var svartskallarnas område enligt barnen själva som hade invandrarföräldrar.tom vissa av deras föräldrar var likadana*chockad*nä flyttar man till ett annat land så ska man banne mig kunna bete sig normalt och sluta köra med.du är rasit för att jag inte får det och det...de kör ju rätt ofta med att pruta,säger man nej eller är emot så är man rasist direktsjälv vill både maken och jag bo i blandat område.jag skulle aldrig orka bo i ett svenneområde.våra barn får leka med villka barn de vill så länge barnen är skötsamma och har bra väderingar.jag har ett blandbarn med en mörk pappa som är adopteradvi har haft flera grannar som är invandrare som är jättebra grannar.dock har vi haft många respektlösa svenska grannar.
Där jag gick i lågstadiet så fanns inte en enda invandrare, men när man började i mellanstadiet så var det precis när Ånge började införa kosovoalbaner på flyktingförläggningen, och det var ju mycket intressant för oss tonåringar. Sen började man inse att vissa av de där människorna faktiskt var rätt hyggliga. ALLTID gästvänliga och trevliga.. Inte gniden som vi svenskar oftast brukar vara, dom bjuder på sig själv liksom. Visst det finns ju rötägg där med...
MyPlace skrev 2009-09-21 08:00:18 följande:
Då är vi faktiskt lika på den fronten... är inte ett dugg kul att känna så..
Nej inte ett dugg!!!
Familjetrollet skrev 2009-09-21 08:08:13 följande:
vad ska ni hitta på idag?här ska bilen besiktas.ett fel vet vi omsen ska jag ta och plocka fram symaskinen och börja sy nästa kollektion barnkläder
Här har jag lämnat mina grabbar på sina olika ställen.

Filip e lite snorig och har en del hosta, men ingen feber eller så. Han har sån energi som heter duga så idag valde vi dagmamma.

Annars blir det lugnt, ska försöka plugga lite faktsikt...