Inlägg från: playmate86 |Visa alla inlägg
  • playmate86

vi i linköping 1

hmm intresant samtals ämne vi har här då!!!!

hur kom ni in på detta nu då?

• playmate86

hopp här har man varit på stan en sväng och köpt amnings bh så man har det hemma... bara inlägg sen som ska köpas och en bh till...

• playmate86

jo tack något skit går det nu jag har haft skiten i en vecka.. sjukanmält mig från min praktik som skulle börja idag.. mår illa och är snurrig och varm utan feber och utan att kasta upp....

• playmate86
    HöstHäxa skrev 2009-09-14 11:08:44 följande:
    Hej på er :)Här verkar vara en trevlig tråd!Jenny heter jag och bor också i Linkan :)
    välkommen hit,
  • playmate86

idag blir det bm som gäller och försäkringsskassan och sånt shit.... sen hem och ta det lugnt och i morgon ska jag försöka gå till min praktik

• playmate86

får du den lägenheten blir vi grannar

LittleMee skrev 2009-09-15 15:53:20 följande:
    Vi har förresten gjort intresseanmälan på Luftvärnsgatan i Berga. Var där häromdagen och tittade. Verkade lugnt men jag kan ändå tyvärr inte låta bli att ha fördomar. Men två andra lägenheter i Lambohov kom ut idag
  • playmate86

hej gumman hur är det... måste ses snart igen

MyPlace skrev 2009-09-17 20:19:18 följande:
    Går väll över nån gång typ.. japp men pengarna är tyvärr slut.. hoppas de gick bra på sjukan...
  • playmate86

han som kallas för usama bin ladin är hemmahörande i skäggetorp vad jag fått veta och att han snattar på willy´s men mer om honom vet man inte han håller sig för sig själv

AllieF skrev 2009-09-18 12:20:43 följande:
    Usch ja. När jag läste det så kändes det som att jag fick iskallt vatten över mig. :/ Förresten, vet ni vem skäggiga gubben är? Han som ser ut som en hemlös terrorist och Alltid är i stan. Har alltid undrat, men det är ju inte helt lätt att ta reda på det.
  • playmate86

tänkte om någon här har pojk kläder i stl 50-56 som poassar nyfödda som ni vill skänka tar jag gärna emot sånt har taskig ekonomi nu csn bråkar som vanligt blir trött på det...

Svar på tråden vi i linköping 1