Inlägg från: playmate86 |Visa alla inlägg
  • playmate86

vi i linköping 1

tyack alla som försöker hitta lite kläder till min lille så han har när han kommer jag kommer aldrig glömma detta....

• playmate86

inte hämtat ut från baby proffsen än.
    weledas har jag inte hört talas om och inte lillamyran heller

LittleMee skrev 2009-09-18 21:28:50 följande:
    Nu vet jag inte hur det ser ut i plånboken men kan tipsa om en sida med billiga bodys i alla fall. De tar 29 kr för Pippi body www.lillamyran.se Har du reggat dig på Weledas sida? Hämtat ut paket på babyproffsen?
  • playmate86

här är det china mat som gäller i kväll har stek nudlar och håller på att fritera kyckling och räkor....

• playmate86

helt jävla sjuk folk har verkligen svårt att skilja på ditt och mitt..... så himla irriterande... vart bor ni då....

dinana skrev 2009-09-19 20:56:23 följande:
    Fick precis höra att någon stulit lampor från vår bil.... grrrr.... fan vilket område man bor i... kan folk inte skilja på vad som är rätt och fel här eller????? Känns som det börjar bli dags att flytta härifrån. Någon som vet om något bra ställe att flytta till...
  • playmate86

god morgon... här är det trötthet som dominerar.. grannarna hade fest till två i natt fick ringa både störningsjour (4gånger) och sen även polisen en gång inte klokt att folk inte kan visa hänsyn... de stod i trappen och skrek som fan och hade fönster öppna så det hördes rejält utanför med så grannar i trapphuset brevid och runt om stördes och ja var allmänt respektlösa...

är skapligt trött just nu ska till min praktik och jobba mellan 14,00-21,00 så det kommer bli väldigt väldigt spännande,,,,

• playmate86

hej gumman jag kan kanske behöva de grejerna....

dinana skrev 2009-10-04 17:05:13 följande:
    Har amningskupor och blöjor storlek 2 om någon vill ha... bortskänkes. Använder inte amningskupor då jag inte ammar och blöjorna växte L ur för länge sedan.
  • playmate86

hej alla nu är jag tillbaka var tvungen att lämna er ett tag då jag fick jobbiga besked i familjen och var tvungen att lägga all min fokus där.. problemet kvarstår dock men jag kan du bolla flera saker på samma gång,....

saknat er alla..... kram

• playmate86

hehe japp det vill jag gärna.. hade du tid i veckan för en fika kanske???
    '

dinana skrev 2009-10-05 13:32:35 följande:
    haha, skrev precis i en annan tråd att du kanske ville ha dem.. =) * haha*
  • playmate86

tack så mycket

Marayah skrev 2009-10-05 13:37:56 följande:
    Beklagar den tråkiga nyheten!
  • playmate86

för mig är det helt ok....

jag kan ons, tors, fre som det ser ut just nu,.....

vilken tid passar dig dinana och marayha????

Marayah skrev 2009-10-05 20:20:47 följande:
    Jag fikar oxå gärna om jag får haka på..
Svar på tråden vi i linköping 1