vi i linköping 1
tyack alla som försöker hitta lite kläder till min lille så han har när han kommer jag kommer aldrig glömma detta....
tyack alla som försöker hitta lite kläder till min lille så han har när han kommer jag kommer aldrig glömma detta....
inte hämtat ut från baby proffsen än.
weledas har jag inte hört talas om och inte lillamyran heller
här är det china mat som gäller i kväll har stek nudlar och håller på att fritera kyckling och räkor....
helt jävla sjuk folk har verkligen svårt att skilja på ditt och mitt..... så himla irriterande... vart bor ni då....
god morgon... här är det trötthet som dominerar.. grannarna hade fest till två i natt fick ringa både störningsjour (4gånger) och sen även polisen en gång inte klokt att folk inte kan visa hänsyn... de stod i trappen och skrek som fan och hade fönster öppna så det hördes rejält utanför med så grannar i trapphuset brevid och runt om stördes och ja var allmänt respektlösa...
är skapligt trött just nu ska till min praktik och jobba mellan 14,00-21,00 så det kommer bli väldigt väldigt spännande,,,,
hej gumman jag kan kanske behöva de grejerna....
hej alla nu är jag tillbaka var tvungen att lämna er ett tag då jag fick jobbiga besked i familjen och var tvungen att lägga all min fokus där.. problemet kvarstår dock men jag kan du bolla flera saker på samma gång,....
saknat er alla..... kram
hehe japp det vill jag gärna.. hade du tid i veckan för en fika kanske???
'
tack så mycket
för mig är det helt ok....
jag kan ons, tors, fre som det ser ut just nu,.....
vilken tid passar dig dinana och marayha????