Inlägg från: LittleMee |Visa alla inlägg
  • LittleMee

vi i linköping 1

Firstandhappy skrev 2009-09-09 22:17:27 följande:
    kan jag nästan garantera, barn är super på att känna av stämning på sina föräldrar..
    Det är egentligen jätte idiotiskt att bli nervös för vad andra ska tycka. Står man i kassan och han börjar skrika blir det så att man bara lämnar grejerna och går ut. Därför handlar vi oftast när vi är två. Då kan den ena åtminstone ta ut honom medan den andra står i kassan.
  • LittleMee

om den 20:e är på en söndag. Får man barnbidrag på fredag eller på måndag?

• LittleMee
    Firstandhappy skrev 2009-09-09 22:28:05 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-09 22:22:02 följande:
    absolut, tror min son blir gay, han älskar kläder o prova hattar o brukar dansa till schlager o dansband... kanske därför han är så glad i att shoppa... hahhahaha
    Åh så sött!!
  • LittleMee
    Firstandhappy skrev 2009-09-09 22:30:09 följande:
    men får jag välja mellan att ta med mig Wille eller Molgan ut o schoppa blir det lätt Wille, den ungen är så fruktansvärt snäll o go så jag vet inte vad.... Molgan är fortfarande mest en skrikig liten bebis.. förbaskat söt o underbar sådan, men dock en bebis.
    Har du syskon vagn? eller har du Molgan i sele?

Måste nog erkänna att Max inte var söt och underbar när han var i den åldern. Höll på att bli tokig på honom. Nuförtiden kan man göra ett argt ansiktsuttryck på skoj och då garvar han bara åt mig.
  • LittleMee
    Firstandhappy skrev 2009-09-09 22:37:11 följande:
    nej jag har syskon, babytravel twin jogger, sen har jag en enkelvagn om jag bara har med mig ett barn med.. och en sele med om det skulle vara så... hahahah..nä Molgan va absolut inte söt eller charmig han heller när han hade sin tid, men det va ju inte hans fel stackaren med koliken, nu däremot ler han mest hela tiden o skrattar o vill vara uppe o prata o dreggla.. 2 månader o redan världens charmigaste när han lägger den sidan till..
    Skönt att koliken har gått över för eran del.

Det tvärvände för oss när Max var 3 månader. Nu blir han bara uttråkad och vill aboslut inte vara själv så det är bara att ha honom i selen när man sitter på toan . Mammas trogne följeslagare.
  • LittleMee
    MyPlace skrev 2009-09-10 10:58:43 följande:
    Just nu bor vi i åtvvidaberg, stora dottern trivdes inte i ryd pga av dåligt med svenska barn att leka med och kamrater i övrigt.. Så hon ville tillbaka till sina gamla klasskamrater.. bodde i ryd och hade graflunds so mhyresvärd och de har ja inte igen..

Pengarna är slut på mob, men imorgon blir de pengar i mängder så då ska ja ladda på telen igen och höra av mig till dig.. sen ska vi SHOPPA mat i mänger på maxi..Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-08 14:07:26 följande:
    MM, mannen och ja prata om de ,frågan är ju om man får med sig barnen på de, samtala med Liam häromkvällen hihi han är för gå, han ville inte flytta för att tyckte inte vi skulle behöva bära alla tunga möbler:-P...Sen har vi ju Olivia med och hennes pappa bor ju inte åtivid med sin familj,, men men inget besämt ännu men kikar gör vi ju
    Var det dåligt med utländska barn att leka med också?
  • LittleMee
    MyPlace skrev 2009-09-10 11:13:23 följande:
    ne j de ver de inte. men dom höll sig ju mest för sig själva på deras gårdar runt omkring vår gård då, där vi bodde fanns de inte så mkt barn i barnens åldrar alls, liam lekte med grannarna som var utlänska med för olivia som var äldre fanns de inte mkt kamrater allsLeos och Vincents mamma skrev 2009-09-10 11:09:38 följande:
    hihi, visst är han.. OK, gud så skönt med kryss.. kompisarna åkte igår tills idag och idag stod de i corren att de gått och förlovat sig .... tänkte ja skulle köpa nåe fint åt dom tills vi träffas igen...
    Det är ju trist men kanske lätt hänt om barnen ex inte kan svenska språket så bra så de leker hellre med någon som de kan kommunicera med.
  • LittleMee

Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-10 11:15:51 följande:

Ja, det ska bli såå mysigt att bara få komma iväg jag o sambon. Är ju inte så ofta det händer. Bara få koppla av o rå om varandra o äta god mat o dricka gott o sen ska vi bada o få massage på hemresan. Myspys.Roligt när de förlovar sig sådär, vi har ett par kompisar som oxå gjorde det på en kryssning för några år sen.
    Du vet väl vad "myspys" betyder i Sims-världen?
  • LittleMee

Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-10 11:54:09 följande:

Haha, nej faktiskt inte
    Snusk!
    Familjetrollet skrev 2009-09-10 11:57:24 följande:
    de utlänsda barnen traksera de svenska barnen.våra barn blev misshandlade dagligen till slut av invandrarbarnen.en farsa hotade med polisen för att jag hade skällt ut hans idiotunge!han unge sparkade tösen i magen,kallade henne horunge,sparkade sand på kaninen.listan kan göras långjag bad pppan ringa polisen och frågade vad han skulle säga*skratt*han blev skitsur för att jag sa att jag har RÄTT att säga till när han j*kla unge inte fattar att man inte misshandlar och kallar våra barn för hora mmLeos och Vincents mamma skrev 2009-09-10 11:09:38 följande:
    Ja men då är det enskilda personer som har varit dumma. Tyckte det bara lät konstigt när hon skrev att det var ont om svenska barn att leka med. Som om det inte dög med svartskallar. Men nu har hon förklarat och det lät mycket vettigare.

Mvh

Svartskallen
  • LittleMee
    Firstandhappy skrev 2009-09-10 13:54:21 följande:
    Fulaste som finns är ju även här på FL.... Att mysa = att ha sex. Mysrester = spermaNär ska folk växa upp och kalla saker för vad det är..
    Vem säger mysrester?
Svar på tråden vi i linköping 1