Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

vi i linköping 1

men får jag välja mellan att ta med mig Wille eller Molgan ut o schoppa blir det lätt Wille, den ungen är så fruktansvärt snäll o go så jag vet inte vad.... Molgan är fortfarande mest en skrikig liten bebis.. förbaskat söt o underbar sådan, men dock en bebis.

• Firstandhappy
    LittleMee skrev 2009-09-09 22:30:07 följande:
    om den 20:e är på en söndag. Får man barnbidrag på fredag eller på måndag?
    fredagen... så den 18'e blir det..
  • Firstandhappy

nä dags att sussa kudden, blir inskolning av wille igen på dagis o nu måste jag ha med mig mogglus så det blir lite extra jobbigt att vara till pass för båda... men men va gör man inte för sina barn med ett leende på läpparna..

• Firstandhappy
    LittleMee skrev 2009-09-09 22:31:07 följande:
    Åh så sött!!
    ja en sak är säker, den ungen kommer behöva skydda sin bak i så fall för han är så nedrans söt så det finns inte...

sorry för låg böghumor på kvällen, trött som få...

älskar min son över allt o vill honom bara det bästa för allas information, menar inget illa med det jag skriver.. o jag har inget emot homosexuella heller..
  • Firstandhappy

Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-09 22:22:02 följande:

Åh, duktiga Willam då. Kan han lära Vincent lite vett Så mamma kan få shoppa..
    Wille är oxå ganska snabb på att stjäla min plånbok o slänga mina kort så så där jätteduktig kan jag ju inte säga han är... maskopi med pappa minsann
  • Firstandhappy
    LittleMee skrev 2009-09-09 22:33:57 följande:
    Har du syskon vagn? eller har du Molgan i sele? Måste nog erkänna att Max inte var söt och underbar när han var i den åldern. Höll på att bli tokig på honom. Nuförtiden kan man göra ett argt ansiktsuttryck på skoj och då garvar han bara åt mig.
    nej jag har syskon, babytravel twin jogger, sen har jag en enkelvagn om jag bara har med mig ett barn med.. och en sele med om det skulle vara så... hahahah..

nä Molgan va absolut inte söt eller charmig han heller när han hade sin tid, men det va ju inte hans fel stackaren med koliken, nu däremot ler han mest hela tiden o skrattar o vill vara uppe o prata o dreggla.. 2 månader o redan världens charmigaste när han lägger den sidan till..
  • Firstandhappy

Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-10 09:14:27 följande:

Ungefär som här då. Vincent har alltid haft ett stort närhetsbehov, ända sen den sekund han föddes, så jag har burit med honom överallt. Det är först nu han börjar bli mera självständig o kan vara själv, så nu har jag så lyxigt att jag till o med kan duscha själv medans han leker med sin storebror. Leo var inte alls sådär när han var liten, utan den enklaste bebisen man kan tänka sig. Glad hela tiden, sov bra ända från start o har alltid gjort o alltid kunnat vara själv o leka. Mina barn är såå lika till utseendet men såå olika till sättet.
    samma här...
  • Firstandhappy
    MyPlace skrev 2009-09-10 11:33:11 följande:
    Ja de är ju de, fast barn brukar ju oxå vara bra att kommunicera utan att de kan varandras språk med hjälp av uttryck med inte ofta de är så heller..
    märker man jätteväl på William som leker med en liten mörk ursöt grabb på dagis som är i ungefär samma ålder, den killen kan inte ett ord svenska men de är hur söta o samspelta ihop som helst, men sen är det ju skillnad mellan småbarn o lite äldre barn som leker via "ordet"
  • Firstandhappy

Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-10 11:55:40 följande:

Förstår att det är svårt med barnvakt då. Vi vill inte heller lämna bort barnen så ofta, så det blir kanske som mest en gång varannan månad, om ens det.
    äntligen börjar Molgan bli mer sällskaplig med andra förutom mig så snart ska vi lämna barnen o ha en kväll bara för oss själva, då blir det en mysig övernattning med cola & ostbollar hos mormor o morfar på landet..
  • Firstandhappy

Fulaste som finns är ju även här på FL...
    . Att mysa = att ha sex
    . Mysrester = sperma

När ska folk växa upp och kalla saker för vad det är..

Svar på tråden vi i linköping 1