vi i linköping 1
jag studerar tredje terminen till undersköterska
jag studerar tredje terminen till undersköterska
min praktik är avd 14 ögon men avbröt den på grund av sjukskrivning, varit på förlossningen tre gånger på en månad senast fick jag veta att jag har hotande förtids börd fattar nada om det men vilar och tar det lugnt som läkaren sa och går på bm kontroll en gång i veckan
hej hej välkommen hit.
hoppas ni snart flyttar upp hit igen
välkommen....
härligt uppvaknande man fick idag då nej peab är här och borrar i lägenheten oavnför och spelar hårdrock på hög volym jippi
roligaste är att dem bara skulle vara här från den 28/9 till 9/10 vet inte vad ni tycker men fel datum idag och vara här kanske????
hej hej
igår var det tillväxt ul som gällde och fick veta vad lillen i magen väger och fick jordens chock.. är i vecka 35+2 och han väger redan 3600g exakt börjar bli väldigt tungt. under hela min grav har jag gått upp 6kg vilket jag anser vara väldigt bra.
tänkte även kolla om det är några här som har äldre barn som ni brukar spela sällskapspel med.. har några som är till sa*u
hur vet man om man har värkar eller för värkar???
har i en veckas tid haft som mensvärk i hela magen och misstänker att det varit förvärkar.
igår gjorde det så himla ont och högg till i etapper flera gånger under dagen och natten och stråla ut i ryggen som fasiken gick inte över med dexofene eller panodil inte heller med vete kudden blev bara mildare med kudden men så fort den togs bort blev det värre igen
jag är i vecka 37
hej hej nu är jag här igen har haft så mycket läkarbesök och varit iväg så mycket att jag inte hunnit in och när jag v'l haft tid att sitta vid datan så har den dummat sig och vägrar släppa in mig på fl blir galen... hopp är bara 17 dagar kvar till bf känns konstigt och underbart samtidigt.. foglossningen har blivit värrre kan inte gå utan kryckor längre och kan knappt kissa känner ej när jag kissar eller när jag är färdig får se om det blir en tappning eller ej....