Inlägg från: LittleMee |Visa alla inlägg
  • LittleMee

vi i linköping 1

playmate86 skrev 2009-09-10 14:28:41 följande:
    hmm intresant samtals ämne vi har här då!!!!hur kom ni in på detta nu då?
    Jag spelar för mkt Sims
  • LittleMee
    Firstandhappy skrev 2009-09-10 14:41:07 följande:
    myspys på färja..

massa folk, går man in under "planerar barn" finns det överallt..
    ha ha, lite roligt var det
  • LittleMee

Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-10 14:49:04 följande:

Fast för oss betyder myspys just myspys, att det är mysigt o INGET annat. Så inte folk missförstår mig
    Jag förstod det
  • LittleMee
    MyPlace skrev 2009-09-10 15:44:15 följande:
    Hoppas du inte tog de så personligen, var inte alls meningen, har inget emot svarta barn el vuxna men endel kan vara elaka och de kan även svenskar vara...
    Absolut inte. Du förklarade hur det låg till och det är förståeligt. No hard feelings
  • LittleMee

Jag personligen har aldrig blivit utsatt för rasistiska kommentarer. Är född här och under hela uppväxten har jag mest umgåtts med svenskar fast vi bodde i "gettot". Det är bara nu när man har fått barn och blir så blödig. När jag läste ditt inlägg först kunde jag inte låta bli att tänka på min son, om någon granne flyttade för att "det inte fanns gott om svenska barn". Nu är han i för sig en blandras och många säger att han inte alls ser ut som en mini kines....

• LittleMee

Jag har lite gott och blandat. B la blöjor för nyfödda och amningsinägg om du vill ha.

• LittleMee

Det är lugnt. Vore skönt att bli av med det. Har tyvärr redan sålt många saker men lite grann kan jag nog leta fram åt dig. Har för mig att du inte bor så långt härifrån så det är bara att hämta nån dag det passar dig.

• LittleMee
    AllieF skrev 2009-09-10 23:39:51 följande:
    Super! Bor i Haninge, nästan i Vidingsjö mao. Vart bor du?
    Jag bor i Johannelund.
  • LittleMee
    AllieF skrev 2009-09-11 13:28:05 följande:
    Jag får babygym, baby-hopp-grej, bilstol och lite annat smått och gott, men allt annat behövs. Har ju inte hunnit köpa något heller; vill gärna vänta tills jag flyttat. Och så blir det lite shopping på Ullared på tisdag. Men jag kan höra av mig när jag vet lite mer vad som saknas. Är ju, som sagt, ingen brådska. :D

Jamen, då är det nära och bra. :)

Superbra! Ska absolut försöka ta mig dit!
    Jepp. Det är lättare att ta det när du flyttar men jag förstår om man vill ha sakerna tidigare så man kan få sniffa och klämma på sakerna .
  • LittleMee
    AllieF skrev 2009-09-11 14:05:39 följande:
    Mmm, så är det ju. Så lite småsaker kan jag nog samla på mig. hihi ;)
    Funderar du på att döpa honom till Max så har jag en helt ny barnvagnsskylt
Svar på tråden vi i linköping 1