Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

vi i linköping 1

tror jag börjar bli fjuuuuk..

• Firstandhappy

jag har bara snor. wille likaså..

• Firstandhappy

tjohoo, nu är man inte befruktningsbar längre, efterkontroll o mycket kul prat med min gamla BM, kommer sakna henne enormt.

• Firstandhappy
    AllieF skrev 2009-09-14 16:49:17 följande:
    Skorpan, så spännande!! Hoppas det kommer igång ordentligt nu, så du får din bebis på rätt sida av sidan så fort som möjligt. :D Lycka till!!! Själv har jag precis kommit från BM (Gunilla Swansén) och fått lyssna på bebishjärtat. Låg runt 140, så det lät fint. Som ljuv musik. Och så pep det till som tusan när det sparkades därinne. Har inte träffat min vanliga BM på länge. Hon hade semester under tiden för min inskrivning, så jag fick Ingegerd Ahldén (?). Båda två är underbara damer. :) Någon som haft de som BM?
    nope tyvär inte, men byter inte bort min Christine Båth mot något..

Japp blir det fler barn i den här familjen ska jag definitivt ha henne igen..
  • Firstandhappy

alla kategorier finnns väl nästan med, första gångsmammor, nygravida, flerbarnsmammor...

Ja ja hur som helst är alla välkomna...

• Firstandhappy

vi har dansat kissdansen idag igen *wiiiii* va han är duktig..

• Firstandhappy
    Familjetrollet skrev 2009-09-15 09:43:38 följande:
    haha potträning? här fundera jag på vad jag slå ihjäl tiden med.lägenheten är städad,tvätten är tvättad typiskt nog så hade man glömt bort hur dåligt tvätten torkar i skäggetorp.tar ju 3-4 dagar innan tvätten är torr,i ryd tog det inte ens ett dygn vad ska ni hitta på idag?
    nja både ja o nej... vi frågar om han vill gå på pottan o säger han ja så sätter vi oss där o läser en tidning eller sjunger lite sånger, kommer det nåt dansar vi kissdansen o sjunger, kommer det inget så gör det inte.. har ingen brådska med att få honom blöjfri..

4 dagar för att torka tvätt?? Då måste jag fråga hur ni hänger den? vår torkar på 1 timme i torkskåpet eller 40 min i tumlaren, hänger vi i lähenheten tar det max 1 dygn..
  • Firstandhappy
    Familjetrollet skrev 2009-09-15 10:12:52 följande:
    hänger den i badrummet,fick ju inte tid till att torka tvätten igår då en tvättmaskin var trasig och tvätten var tvungen att tvättas.tyvärr har dessa lägenheter usel ventelation villket märks vi lät våra barn ha blöja så länge de ville.pottan användes bara några få gånger.sonen använde blöja länge pga en skada som han föddes med.stora tösen slutade med blöja runt 3 och lilla tösen slute med både dag och nattblöja vid samma ålder barn blir blöjfria när de är mogna
    aha, på det sättet..

ja precis dom blir ju det, vill mest bara att wille ska förknippa pottan med nåt bra så han själv vill gå på den..
  • Firstandhappy
    Noblesse skrev 2009-09-15 10:27:45 följande:
    Hej allihopa! Jag bor i Ryd här i Linköping och har en son på snart 1 år och väntar vårt andra barn som är beräknat till 29 mars
    hej o välkommen...

har 2 barn... wille född jan 08 o molgan juli 09
  • Firstandhappy
    Noblesse skrev 2009-09-15 10:35:29 följande:
    Va kul att du också kommer från Eskilstuna Hur länge har du bott här då? Vi har bott här i lite mer än 2 år, flyttade hit för att plugga både jag och sambon.
    kommer med från E-tuna (flyttade dock hit till Östergötland iallafall när jag va 2 år)
Svar på tråden vi i linköping 1